Powered By Blogger

onsdag 3 april 2013

Efterlysning – har en vill ha fler

Jag har gjort det förut, vid en hel del tillfällen, funnit något plagg jag fallit för och genast suktat efter samma i andra färger också. Och nu var det dags igen. Den skyldige är Drama jacket, lilac. Som lett till att jag härmed efterlyser kusinerna…


… Drama jacket i rött eller blått. Storlek 1. Vet att de figurerade i provkollektionsversion för inte så länge sedan och kanske kanske att någon då, lite felaktigt slog till på en… :o) Fast PK eller ej spelar ingen roll för min del. Så! Har du en av dessa att sälja så please hojta. I kommentarsfältet eller till min mail: oddjosanne@gmail.com. That´s it for now. Kram & gonatt!

4 kommentarer:

  1. Jag har dom där men tvekar om jag klarar mig utan... Skulle visserligen behöva lite fickpengar till det stundande jippot... Funderar ett tag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fundera i lugn och ro, ingen panik :o) Kram!

      Radera
  2. Jag har en röd st 1. Har mailat dig.
    Kram

    SvaraRadera