Powered By Blogger

tisdag 13 juli 2010

Dagens – hiss eller diss?

Jag har fortfarande inte tagit bilder på det jag planerar att sälja. Och jag har fortfarande inte slutat vela om vissa plagg, should it stay or should it go?...
Livefirst dress är ett av dessa objekt utsatta för mitt sanslösa vacklande.

Så därför fick jag en idé i morse, att testa den i ett helt nytt sammanhang:



Tillsammans med Artology silk dress och Chrysalis minigown, lite lilac

Tanken var att använda livefirsten lite mer som en långkofta, om ni fattar vad jag menar… Alltså inte helt hopdragen – som jag har fått för mig att man ska - eftersom det är det jag inte gillar med den.
Tycker den blir rakt-upp-och-ner-trist då. Och så känner mig lite småfet med den "hopsnörd".

Vad tycker ni om det här draget, hiss eller diss?

Nu ska jag hoppa ner i sängen och titta lite på tv. Det blir till att sätta klockan tidigt tidigt imorgon. För att passa på att få lite jobb avklarat innan solen anfaller och sätter hjärncellerna ur spel.

Sov gott! Vi ses imorgon. Kram!

11 kommentarer:

  1. Hej!

    Den tekniken, har försökt kommentera men det försvinner, gör ett försök till.

    Självklart ska du behålla, det där var snyggt och ihop med stövlarna klockrent.

    Kram från Eva S.

    SvaraRadera
  2. Absolut HISS!!! Skitsnyggt ju! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hei, jeg syns du skal selge, for å være ærlig. Du er mye finere i så mye annet du har, syns jeg.
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt, gillar det mycket! Alltså hiss flera ggr=)=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  5. Tack för kommentarer! 5 för - 1 emot. Har bestämt att den får stanna. I alla fall till jag eventuellt skulle få nästa tvivel...
    Ha en bra dag alla! Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej min vän! Klart DEN skall stanna!! Nu är jag ju partiskt eftersom jag har en likadan, men den är faktiskt ljuvlig..
    Kramar
    (från en matt o inte alltför pigg mollysyster)

    SvaraRadera
  7. imponerande kombo... absolut hiss.

    SvaraRadera
  8. Hej! Hade så gärna följt med på träffen imorgon men tyvärr jobbar jag. Hoppas ni får så fantastiskt trevligt att ni snart vill göra om det och att jag då har möjlighet att följa med. Jag följer Molly-bloggarna men kommenterar sällan eftersom talsyntesen i min dator inte hänger med när man skriver på nätet. Att läsa går däremot bra. för att skriva detta har min undrerbare make ställt markören i position och kopplat bort talsyntesen. Uräkta därför eventuella skrivfel. Jag skriver ju i "blindo" efter som jag är synskadad och läser med öronen. Jag skulle vilja veta om utbudet av Mooisar är stort i Malmö. I Helsingborg är det så där tycker jag. Hälsa alla som kommer imorgon-förmodligen läser jag deras bloggar. Kram från Molly-Mia

    SvaraRadera