Powered By Blogger

tisdag 20 juli 2010

Dagens & spolierade planer

Så var det dags igen. Att sitta fast i jobbträsket… Vilket helt har spolierat mina blogginläggsplaner.
Tanken var att droppa av en dagens betydligt tidigare idag, för att lägga ut lite till salu saker nu ikväll. Men istället kommer dagens här:

Wigwam dress, white
Underklänning från Joy
Jeansleggings från Vero Moda

Den första bilden visar hur jag såg ut när jag gick till jobbet i morse. Iklädd mina nya skor från Din Sko.
Den andra hur jag var klädd vid hemkomsten nu nyligen. Sandalprydd.
Var smart nog att packa med mig ombytesskor eftersom jag vet hur jag är med att stå ut i klackar, eller snarare klara av att gå i klackar, några längre stunder.

Vet att dessa inte är höga alls egentligen men jag inbillar mig det i mitt huvud och då känns de som värsta bordellstiletterna… Magiskt korkat…

Nu ska jag ge mig i kast med ett mischmasch av matlagning, lite mera jobb och nerladdning av produktbilder från Odd Mollys hemsida, hann inte så långt i det projektet igår nämligen…

Så säljeriet får vänta till imorgon. Men för att ni inte ska få några förhoppningar så handlar det bara om 6 äldre Mollysar… that´s it… och inga som är stämplade som most wanted...

Önskar alla en bra kväll. Vi ses imorgon. Kram!

10 kommentarer:

  1. Lika snyggt med finpjuck och sandaler! Ha en himla bra tisdagkväll och slit inte ihjäl dig! Stor kram:)

    SvaraRadera
  2. De nya sandalerna är skiiiiitsnygga!
    Gumman, farit som en tok fram och tillbaka idag så paketet är packat men hann inte till posten! Lovar skicka det i morgon då tiden inte är så knapp=)

    kramar
    Adela=)

    SvaraRadera
  3. Snygg i vilka skor som:D Visst är det trist att man inte kan använda högklackat lika bra längre. Jag tror vi övar för lite;)

    SSka bli spännande att se vad du har till salu, Du har några godingar det vet jag

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Linda: har mest slitit med nerladdning av produktbilder halva kvällen. Så nu jäklar är det bara att hojta om du vill sno något ;o) Kram!

    Adela: INGEN FARA! Stressa inte, hinner du inte imorgon heller så hinner du en annan dag. Jag har lite att ha på mig så länge ;o) så TA DET LUGNT MED DET! Kram!

    Fengxumamma: det tror jag också! Man kanske skulle passa på att öva när man städar... :o)
    Tack för tips med Wigwam och underklänningen förresten, det jag hade idag. Lagom svalt & skönt i värmen. Kram!

    SvaraRadera
  5. Snyggt vilket som. :) Åh vad jag längtar efter att de ska släppa Wigwam nu!!! Vill ju också ha en fast i Velvet.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ha ha, hade precis beställt en svart när jag ser din kommentar:) Kanske blir en grön med sen;) Kram gumman!

    SvaraRadera
  7. Jeanette: den är jag också sååå sugen på, man hoppas ju att den ska vara lika snygg i färgen som det ser ut på produktbilderna.
    Den i lite lilac ser dassig ut på produktbilden men det kan ju vara en vinnare den också.
    Och en almost black hade jag inte heller tackat nej till... ja du hör... nu är tanten igång igen... :o)
    Stor Kram!

    SvaraRadera
  8. Linda: haha... tycker mig känna igen det där tänket. ;o) Kram!

    SvaraRadera
  9. Hej, vad fint du har gjort! Hoppas allt är bra utan för mycket stress..KRAM

    SvaraRadera
  10. Annelie: det är något skumt att man skulle byta bakgrund, det som står i den stora fula rutan som ligger längst upp och förstör... typ... så då gjorde jag det snabbt och lätt men rutan är kvar... grrr...
    Stress är det men snart är det helg... ganska snart i alla fall... Kram!

    SvaraRadera