Powered By Blogger

fredag 9 juli 2010

Nytillskott från min nya kompis på nätet

Jag hade tydligen dammtussar i hela hjärnan igår för jag glömde ju totalt bort att lägga ut bilderna på provningen av ett paketinnehållet jag hämtat i veckan och som ni inte har fått se ännu.
Det handlar för en gång skull inte om någon Molly utan om den här:


Mockajacka från Ellos för det otroliga reapriset 359,50!

Det gamla postorderföretaget som jag dissat sedan min ungdom har verkligen blivit min nya kompis på nätet!

Riktigt riktigt fin är den. Den är något ljusare än stövlarna jag har på mig på bilden och som jag köpte den som en kombo åt men det tycker jag inte spelar någon roll alls. Vad tycker ni?

Nu ska jag återuppta gårdagens städmani. Idioti när solen skiner och det är ens sista semesterdag på hela sommaren men vad gör man när dammråttorna anfaller i stora horder...

Ha en bra fredag där ute och var rädda om er. Kram!

9 kommentarer:

  1. Tycker absolut inte att det gör något att det skiljer i färg. Så jädrans cool den jackan. Det är ju verkligen DU!
    Kram och ta det lugnt med dammvippan - jag får så dåligt samvete..... ;)

    SvaraRadera
  2. Du är så läcker!! Jackan är super, snyggt när färgerna matchar utan att vara exakta tycker jag.

    Ska du inte vara leidg mer? Du behöve rta dte lugnt, dammråttorna går ingenstans utan dig;)

    Tack för komplinmangerna

    Massor med kramar

    SvaraRadera
  3. Jeanette: haha... inte ska du ha dåligt samvete, tänk liten lägenhet och hårande djur så fattar du varför jag kanske framstår som en städdåre. Helt enkelt ett måste för att överhuvudtaget kunna befinna sig i den här huset. :o) Kram!

    Fengxumamma: haha.. nä de gör ju inte det, de stannar så snäll och förökar sig i massor om man inte pucklar på dem. :o)
    Nix ingen mer semester i sommar. Vill spara om det blir Kap Verde i december istället. Visst är det snålt med bara 5 veckor semester på ett år? Löjligt snålt! Kram!

    SvaraRadera
  4. Ursnygg jacka på dig! Tycker det går hur bra som helst med dina älskings-stövlar! Det är väl bra o hitta "nya kompisar" som tidigare dissats..man måste kunna få ändra sig!

    Tack för ditt underbara mail..har svarat men inget som kräver svar tillbaka!
    Tycker oxå du skulle behöva lite MER semester, verkar ju fjuttigt med det här lilla.
    Varmt o soligt i dag igen..
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  5. Annelie: haha.. här ändrar det sig ständigt, med allt möjligt. Kan det vara åldern? :o)
    Jag ska ut med vovvarna nu men kollar min mail lite senare. Kram å länge vackraste!

    SvaraRadera
  6. Snyggt, snyggt,snyggt,...OM jag skulle ta och beställa jackan med som du föreslog?!?=)=)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  7. Adela: det tycker jag absolut att du ska ta och göra! Den är ju din färg och jag vet massor du har som skulle passa kanonbra till den! Stövlarna är bara ett exempel. Priset är ju löjligt billigt så slå till gumman. Kram!

    SvaraRadera
  8. Ha den har jag också köpt fast jag hämtade paketet idag och inte öppnat det än så jag vet inte hur den funkar på mig.

    SvaraRadera
  9. Efva: håller tummarna att den funkar, vilket jag tror för du passar i det mesta, den är helt underbar att ha på sig!

    SvaraRadera