Powered By Blogger

onsdag 7 juli 2010

Senaste tillskottet i garderoben

Jag höll ju med flit inne på ett av paketen jag fick igår – en clinghanger för att locka tillbaka er hit igen ;o)
Men här kommer det – avslöjandet om mitt senaste tillskott i garderoben:


Indy dress, grey från hösten 2009

Som jag har scannat Tradera efter denna hur länge som helt nu. Och plötsligt fanns den där!
Så trots att plånboken slog bakut och trilskades värre än någonsin så kunde jag inte motstå. Inte när det handlade om ett schysst köp nu-pris.
Ett snabbt klick, en supergullig säljare och nu är den alltså äntligen här. Ny med tags och allt.

Den gör sig inte riktig rättvisa på bilderna eftersom jag provade den snabbt lite rakt och upp och ner bara. Har bättre idéer på hur jag ska bära den. Men de får ni se en annan gång.
Och hux flux hade jag skapat ännu en clifhanger…:o).

Jag har inte brytt mig nämnvärt om att spana in prefall 2010, dels känns hösten som något man helst vill förtränga och dels tycker jag inte att något av det som trots allt har passerat mitt synfält har känts speciellt lockande.
Men nu ska jag ge mig in i den nyss landade kollektionens värld en stund i alla fall. Återkommer med mina tankar kring den lite senare.

Ha en bra onsdag och var rädda om er därute. Kram!

12 kommentarer:

  1. Superfin! Jag har kikat på densamma fast i brunt. De är så himla fina! :)
    Önskar dig en härlig onsdag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. fantastiskt fin! Den klär dig perfekt!
    KrAM

    SvaraRadera
  3. Jeanette: synd jag inte visste, den bruna fanns på T nyss. Ska hjälpa dig att hålla ögonen öppna om den dyker upp där igen. Kram!

    Filippa: tackar och bockar! Kram!

    SvaraRadera
  4. Wow! Den där är riktigt riktigt snygg på dig och snyggast i grått tycker jag. Sitter så fint. Kram

    SvaraRadera
  5. wow vad fin den är! Den bruna indy dress ligger högt på min önskelista!! Kramar

    SvaraRadera
  6. åhh, inte nått avis alls.... :) Grattis! Passar dig perfekt.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Mosaik heter stället och ska ligga någonstans vid Stortorget så det är nära till Ajabaja. :)
    Ja, vi får nog boka bord då det dessutom är mitt i lunchen.
    Vad allt trilskas med dig.
    Ja en brun Indy i storlek 3 hade inte varit fel. Har fått för mig att den är åt det mindre hållet va? Jag är bred över ryggen nämligen.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Supersnygg!!!!

    Mosaik ligger mitt på Stortorget och är lätt att hitta till.
    Just det Ajabaja har flyttat...

    Ses snart!!!kramar

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Vilken drömklänning och på dig så blir den bara så superduperbra och jag kommer som det ser ut! Skoj!

    Hälsningar från Eva S. och O. som hälsar till sina skånska sötnosar

    SvaraRadera
  10. Tack alla för era snälla kommentarer! Man känner ju sig nästan som en toppmodell efter att ha läst dem ;o) Kram!

    Jeanette: jag svarar hos dig istället. Kram!

    Fengxumamma: kanon! ska bara leta upp telenummer så ringer jag och bokar bord där. Ska bli så kul att få träffa dig igen. Kram!

    Eva: jaaaa!!! vad kul! Då får jag se till att putsa lite på mitt språk så jag hinner slipa bort svordommarna tills dess. :o) Kram!

    SvaraRadera
  11. du!
    här har du print frill tee på rea.....http://www.havenstockholm.se/?cat_id=69

    kram!

    SvaraRadera
  12. WOW vad snyggt den sitter på dig!
    Grattis till ett kanonköp!
    KRAM

    SvaraRadera