Powered By Blogger

onsdag 21 juli 2010

Till Salu – 5 Odd Molly, 1 Melmelli

I sista sekund plockade jag bort en Molly från min samling av saker jag hade bestämt mig för att sälja… Jag vet, jag är en hopplös galen samlare…
MEN det är ändå 6 plagg som jag nu tänker säga farväl till. 5 Odd Molly och 1 Melmelli som åkte med i rena farten.
Jag lägger ut dem här och nu så ni får första tjing. Till helgen åker de ut på Tradera om ingen visat intresse.

Fotona är inte de bästa, så vill ni ha fler bilder eller undrar mer än det jag skriver under plaggen här så är det bara att maila. Vid intresse för ett plagg så använder jag mig av söta Katinkas säljmetod som jag tyckte var väldans smart; lägg en kommentar i kommentarsfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com.
Detta för att det inte ska bli orättvist om flera är intresserade av samma plagg så att alla kan se vem som kommenterade först.

Det svåraste som finns är nog att sätta pris, så jag kör på ett och samma rakt av, utom med den första klänningen. Till det tillkommer frakt. Jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och stryka dem innan jag skickar iväg dem. Just nu befinner de sig i det skrynkliga skicket av att ha få tilbringa alldeles för lång tid i en garderob...


1. Missing dress, red storlek 2. Köpt på Tradera i fint skick. Själv har jag aldrig använt den, bara provat den 2 gånger. Pris: 1000:-



2. Ett riktigt underbart linne i vitt och rosa med broderade blommor upptill och vitt knytband. Jag älskar det men det är alldeles för litet så därför har jag aldrig använt det. Dock inköpt på Tradera men i fint begagnat skick. Storleken är 2 men är som en 1. Pris 450:- = SÅLD



3. Vit långärmad bomullsblus. Storlek 2, normal i storlek, från kollektionen In odd we trust, loggan med fågeln finns broderad på vänsterärmen. Aldrig använd av mig men hemklickad från Tradera. Pris 450:- = SÅLD



4. Ljusgrön kortärmad blus i bomull med rosa spetsinfällningar. Köpt av en annan Odd Molly-bloggerska i våras i fint skick men aldrig använd av mig eftersom den är för stor. Storlek 3. Pris 450:-



5. Långärmad bomullsblus med fina broderier. Rosa spets upptill och rosa knytband. Från kollektionen In odd we trust. Storlek 2, normal i storlek. Pris 450:- = SÅLD


6. Blus från melmelli i storlek M/L. Köpt i butik, använd en gång. Supersöt men inte min stil. Mörkgrå botten och små blommor och blad i vitt, grått och svagt rosa. Gummiband nertill och i ärmsluten. Pris 450:- = SÅLD



7 kommentarer:

  1. Jag vill köpa nr 3 den vita blusen! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Josanne!

    Jag köper gärna nr 2 av dig, det supersöta linnet.

    kram från Eva S.

    SvaraRadera
  3. Dr Molly jag tror att den blir för stor för dig(nr3). Passar bättre hos mig ;-)(om du ångrar dig!)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag vill gärna köpa nr. 4!
    Och jag bor i HBG så du behöver inte skicka.
    Mailar dig!

    SvaraRadera
  5. Jag vill köpa nr 5! Hör av dig! maria.lindqvist@se.mcd.com (är dock bortrest o kommer hem fredag kväll, har begränsad möjlighet att kolla mailen tills dess)

    SvaraRadera
  6. Jag vill köpa nr 5! /Anna Pia (anna.pia.beckerman@gmail.com)

    SvaraRadera
  7. Jag är intresserad av nr 6, tänk med svarta jeans o en skinnjacka... mmmm.
    Mailar dig!

    SvaraRadera