Powered By Blogger

torsdag 15 juli 2010

Dagens Mollyträff i Malmö – i bilder

Underbar dag! Underbara tjejer – tack för att ni finns! Och nu är jag underbart trött! Så därför blir det inte så mycket ordat från dagens fantastiska Mollyträff i Malmö från min sida. Jag låter bilderna tala istället.



Christina, Eva, Fengxumamma, Linda, Jeanette, DrMolly, jag och Åsa. Med på färden var även Lindas helt fantastiska dotter Moa, som håller i kameran här. Om jag någonsin får för mig att jag vill ha barn så kommer jag att kidnappa Moa...















Tillbaka hemma på min egen gata. Lika trött som stövlarna slokar...
Med en kasse som innehåller 2 högst välkomna nytillskott i Mollysamlingen. Det ena roffade jag åt mig av Fengxumamma - tusen tack söta - provade den nyss och den passar perfekt! Lovar att vårda den med kärlek!
Det andra är ett 50%-igt fynd på Ajabaja. Visar båda när jag tagit bilder.

Nu är det bara sängen för min del. För den som vill se lite fler bilder från träffen - och kanske framförallt även läsa lite om vad vi hade för oss kan besöka Fengxumamma och Jeanette. Godnatt! Och Kram!



15 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se vad du har tagit med hem i dag!
    Somnar nyfiken :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för denna dagen det hade du och Linda fixat bra!! Shit, va trött jag är, godnatt.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för idag!!! Vilken dag alltså.... Ska krypa till kojs nu tror jag. :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, vad avundsjuk jag blir! Har visserligen ingen blogg, så jag hade ju ändå inte fått vara med... Var i Malmö i förrgår och missade Ajabaja pga tidsbrist (har aldrig varit i butiken förut)! Känner att jag kanske vill ta en tur snart igen;)

    MVH Em

    SvaraRadera
  5. Tack för idag!!! Em: klart man får va med även utan blogg, drygt hälften av oss idag har inte det! Kramar

    SvaraRadera
  6. Aaahh...ni verkar ha haft underbart kul ihop!
    Nyfiken också på din påse!=)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  7. Åh vad kul att få se bilder från träffen! Skulle så gärna velat vara med faktiskt men et är ju en liten bit till Malmö.

    Vad fina ni var allihop! J var ursnygg i kettlen tycker jag. Nu är jag nyfiken på innehållet i dina kassar.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Godmorgon vännen! Vilka samling underbara tjejer..ren glädje att få se er tillsammans! X-tra roligt se att söta Christina letade sig ner till er för att vara med!
    Gissar det slängdes en hel del beundrande blickar efter er där ni drog fram..
    Lindas dotter Moa verkar vara en liten pärla! Nu väntar jag på få se vad för fint som hamnade i din kasse..
    Kramkram

    SvaraRadera
  9. Lillis: haha… lovar att visa snart. Kram!

    Christina: tack själv för att du kom, det var verkligen superkul att träffa dig. Kram!

    Jeanette: tusen tack själv! Märkte när jag träffade er hur mycket jag faktiskt saknat er… Kram!

    Em: precis som DrMolly skriver så får man självklart vara med även om man inte har en blogg! Det enda som ”krävs” är att man har mer eller mindre intresse av Odd Molly-kläder, annars blir det ju lite skumt eftersom det är det som är vårt gemensamma intresse. Även om det sedan ofta visar sig att man har en hel del gemensamt på andra plan också.
    Ajabajas butik kan rekommenderas, massa fina saker och just nu 50% på vår och sommarkläderna. Kram!

    DrMolly: tusen tack själv, så kul att du kom!!! Hoppas du haft en lugn natt på jobbet. Kram!

    Adela: visst är man alltid lika nyfiken på andras påsinnehåll… lovar att visa snart. Kram!

    Frusna flickan: ja J var riktigt snygg i den! Ja det är ju lite synd att vårt land är så långt. Kram!

    Annelie: uppe med tuppen… tror snarare att det är du som väcker tuppen ;o) Ja det är helt magiskt underbara tjejer! Allihop. Snacka om ovanligt att träffa så många fantastiska människor på en och samma gång. Det kan man leva på ett bra tag. Hoppas på att få träffa dig också någon dag… :o) Kram!

    SvaraRadera
  10. Hej Josanne!

    Ett från hjärtat tack för OM-träffen igår till dig och Linda som ordnade allt.
    Roligt att packa upp mina fynd och fantastiskt roligt att träffa alla som var med. Arbetsmöte och lång hundpromenad innan sängen väntade.
    Kramar från Eva S.

    SvaraRadera
  11. Verkligen SUPER kul att få vara med & träffa riktigt mysiga människor. Alla olika, men ändå kusligt lika pga intresset för OM.
    Bilderna blev kanon.... MEN jag fattar liksom inte varför jag står som en mupp med benen på alla bilderna ? Jisses... haha.
    Ha en underbar helg så hörs vi av snart igen =)

    SvaraRadera
  12. Massor med kramar till dig du fina och tack själv!!!
    jag var så nöjd igårkväll...

    SvaraRadera
  13. Så fina bilder!
    Blir allt lite avis,ni verkar haft supertrevligt!
    Många kramar

    SvaraRadera
  14. Åh vilka härliga bilder :-) vackra tjejer, fint väder och underbara kläder :-) kan inte bli bättre!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  15. Eva: ett riktigt stort tack till dig från mitt hjärta! För även om vi inte hann prata så mycket så är jag otroligt glad att få ha träffat dig! Hoppas verkligen att det inte var enda gången! Stor kram till otroligt vackra och underbara dig!!!

    Åsa: haha... har du sett att du och jag står exakt likadant med benen på gruppbilden?... Så likadana muppar är vi båda 2... :o) Fast det hade vi ju redan räknat ut.. ;o)
    Så skitkul att du hakade på... nu ser jag fram emot en massa tokroliga fikaträffar med dig inom det snaraste... ;o) Kram!

    Fenxumamma: kram favoritprinsessa! (tänker på bilden på dig i soffan).

    Lotta: det hade vi och som du vet så var du saknad! Kram!

    Peggy: och dig, underbara människa, hoppas man också att få träffa någon gång! Kram!

    SvaraRadera