Powered By Blogger

torsdag 29 juli 2010

Dagens - i speedad version

Jag har suttit och tryckt på de här bilderna hela dagen, bilderna på dagens outfit:


Men jobbet har konstant kommit emellan mig och Blogglandia, inte klok egentligen att man inte ska hinna blogga på arbetstid… ;o)
Men nu gör jag det i all fall, fast i speedad version. För det blir inte mer än så här just nu. Men sen.
För jag har ett paket att hämta idag och förhoppningsvis även en träff med en Mollysyster att rapportera om senare. Kram så länge!



8 kommentarer:

  1. Hej där i regnet!

    Det där hade du fått till minsann, med skorna, bältet och den vackra tunikan, en av mina favoriter i garderoben, snyggt.
    Älsklingen ringer och rapporterar från antikmässan, skulle varit roligt att vara där låter det som. Men jag fick just en sådan där utmärkt snilleblixt, visst måste det betyda en extra Molly åt mig?

    Kramar från Eva S.

    SvaraRadera
  2. Oj, den snygga tunikan har jag missat!

    SvaraRadera
  3. Skitsnygg är du i den där!!! Jag har dissat den när jag sett den på Tradera för jag tyckte den såg tråkig ut men får nu göra en riktigt fet pudel ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Anne om att när jag alltid tyckt att den där tunika sett trist ut, men nu ser jag den i ett helt nytt ljus.
    Väldigt snyggt med skärpet!

    Kramar från Viola

    SvaraRadera
  5. Grattis;) Du kommer att bli skitsnygg:) Kram från snokaren nr 1!

    SvaraRadera
  6. *knackar på skärmen* Vaaaakna =) Vill se korkade bilder ju =) Jag lägger upp litta braingar om en strax =)

    SvaraRadera
  7. Eva: haha… jag tycker att det låter som MINST en Molly… ;o) Kram!

    Ninna: jag rusar in och kollar. Kram!

    Lillis: jag vet faktiskt inte när den är ifrån, hittade den på Tradera för ett tag sedan, tyvärr har den inte blivit så mycket använd. Den är väldans mjuk och skön. Kram!

    Anne: haha… en fet pudel. Du är för rolig. :o) Kram!

    Viola: tackar tackar! Den är egentligen snyggare än den ser ut på mina bilder eftersom den är rätt så skrynklig i nederdelen, den hade varit mycket snyggare i struket tillstånd. Kram!

    Linda: haha… ja jag har ju jagat den typ forever. Vet du vad den heter förresten? Kram!

    Åsa: haha… du har fått dina korkade bilder. Har dock inte hunnit maila dem till dig, det kommer sen. Hojta om du ska in hit till stan nåt ikväll eller imorgon. Kram!

    SvaraRadera