Powered By Blogger

måndag 12 juli 2010

Dagens - snygging i tafatt sällskap

Jag har bara varit ledig i två veckor men shit vad ringrostig och tafatt jag kände mig bakom mitt skrivbord på jobbet idag. Som att börja om från början liksom. Skumt egentligen men det lär väl gå över snabbt gissar jag.

Fast jag var i alla fall snyggt klädd – om jag får säga det själv - i ett av mina högst älskade plagg:


Odd Molly rostunika
Saraklänningen under
Jeansleggings - Vero Moda
Silversandaler från 2007

Ni som ska med på träffen i Malmö på torsdag – ni har mail! Och har ni inte det så hör av er för då har det blivit något strul.

Nu flyttar jag fokus från blogg till matlagning.
Jag har fått ett paket idag, har inte hunnit ta några provningsbilder så det får bli visning av det imorgon istället.

Ha en bra kväll! Kram!

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen snygg i rostunikan..oxå! Du hade rätt, maken tyckte också den var supersnygg! Kul, för jag gillar den skarpt. Som du säger om ett miljonregn kommer tar jag gärna hem en i varje färg! Roligt man har en del annat som passar till den.
    Spännande imorgon bitti då! Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Annelie: såklart! Det visste jag ju, du verkar ju absolut ha en make med smak! För jag kan riktigt se bilden framför mig av dig i den och det osar tiopoängare lång väg!
    Är dock lite nyfiken på en del annat som passar till den eftersom jag har svårt att hitta matchningar till min...
    Ha en bra dag! Stor kram vännen!

    SvaraRadera