Powered By Blogger

tisdag 6 juli 2010

Sluta sluka mina bokstäver!

Bilden får symbolisera mina just nu regerande känslor för Blogger.

Här är man för en gång skull en bloggare av toppklass, som läser i kapp och skriver långa kommentarer både hos er andra och som svar på det ni skrivit här hos mig själv.

Och så sitter det ett matgalet Bloggermonster och slukar i sig varenda nerplitad bokstav utan tillstymmelse till skamkänslor.
Allt fucking jävla borta, försvunnet ut i tomma intet, och det när jag för en gång skull haft tid att skriva en hel massa långa grejer...

Visst, det är ett I-landsproblem men ett fan så skitstörigt sådant... :o(
Upptäckte precis att både Linda och Katinka noterat samma sak. Att inte vara ensam kan ju få ilska att lätta en smula men jag tror ändå att jag måste gå ut en sväng i solen och svalka av mig mina brinnande surkänslor nu…

But I will be back! Ses! Kram!

4 kommentarer:

  1. Ja, Blogger är tydligen ett problem. Dr Mollys blogg är jättekonstig. Den hoppar och hackar... hennes kommentarsfält är enbart halvt, så det går ej att lämna kommentarer hos henne längre... men på din funkar det, det är ju bra... :)

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Jag har samma problem....inga kommentarer syns hos mig men jag får dessa på mailen.....sjukt frustrerande.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag vet, skit störigt men nu verkar det som allt poppar upp som tur är. Liiiite fördröjning bara... ;)
    Hoppas du haft det skönt på stan.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Störande eller hur! Härlig redovisning från din festival-yra! Vad snygg du varit där hela tiden! Maken din får väl hålla fast dig hårt antar jag. Säkert jättekul o få träffa gamla vänner igen o lyssna på musik man gillar! Skönt ändå du är hemma igen..vad sa hundarna då?? Rena glädje yran kan jag tänka..KRAM

    SvaraRadera