Powered By Blogger

tisdag 1 januari 2013

Bilden som väl egentligen säger allt…


… för precis såhär har denna dag avlöpt till största del. Slappandes i sängen framför mer eller mindre rätt så usla program på tv. Inte på grund av baksmälla, för på den fronten har jag inte haft minsta lilla känning, däremot håller någonslags förkylning på att slå bo i min kropp. Inte bra, vill inte ha… Så jag ligger nog kvar här och gör ingenting resten av kvällen också… I hopp om botning. Eller. Så tar jag tag i att plita ihop den där årskrönkan jag tänkt kasta in här. Men visst glömt bort. Så får det nog bli. Så, to be continued… Peace out!

2 kommentarer:

  1. Här slappas det också i soffan, mest pga min förkylning som hållit i sig en vecka. Sen bakas det idol-pepparkakor här och som vanligt när barn drar igång något slutar det med att man själv står och svär över brända pepparkakor...
    Kram och god fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Låter som min dag med, trött och sliten trots en ganska lugn nyårsafton :) Hankatten visade sig vara vettskrämd för rakterna, ilket han inte var i fjol
    Resumé av 2012 tänkte jag med på men den skulle ingen bli glad av att läsa så jag sk-t i den

    Kramar och ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dig och dina kära

    SvaraRadera