Powered By Blogger

fredag 25 januari 2013

Dagens, vunnit igen & vill ni med på mässa

Det må vara tillvaron från helvetet för mig just nu men otur i livet har inte riktigt gällt på samtliga plan i alla fall. För jag har ju haft grymmaste megaflytet vad gäller utlottningar på sistone. Vackraste halsbandet hos Shopaholic, doftljuset jag suktat länge efter hos Life´s Silverlining och idag: fri lejd genom entrén till Fitness- & Hälsomässan som hålls här i min by om två veckor. Blev grymt glad! För räkningar på hög lämnar just nu inte särskilt mycket utrymme för saker jag vill göra som kräver slantar i plånboken… och dit inte bara ville jag, utan skulle. Har ju fixat finsällskap och allt, med snyggingen jag tänkte på direkt jag läste om mässan.

Fast varför inte försöka göra någonslags minidejt av det, tänker jag… Med besök på mässan och en fika eller kanske matbit på det… Någon som har lust att haka på? Bara att hojta i så fall! Och varför inte försöka roffa fribiljett ni också… 


… sök Fitness- & Hälsomässan på Facebook, gilla och dela. Och håll tummarna för Sanna samtidigt. 
Och eftersom jag nu ändå är här och klottrar så kan jag ju lika gärna kasta in en bild på dagens stass också. Så ni känner igen er, liksom… ;o)


Blus – Odd Molly Truelove blouse, dark indigo, kavaj - Forever 21 Zippered blazer, black, svarta jeans – Please. Det var alles för idag. Take care & Kram!

2 kommentarer:

  1. Åh men då är ju inte jag hemma ju.
    Och in till mig och tävla för komiskt nog är det du som sagt den kommentar som är den vinnande. Gäller att leta i minnet då...

    SvaraRadera
  2. Ja du har då verkligen flyt just nu men det är du värd. Jag pungar upp plånboken både för mässa och kanske nått mer. Vi höras av längre fram och bestämmer mer beroende på hur många vi blir. Kramis

    SvaraRadera