Powered By Blogger

onsdag 9 januari 2013

Något ni kanske inte vet om mig…

… är att jag en gång i tiden och under en period på en hel hop av år var helt såld på Kent. Som i bandet. De var dessutom min största inspirationskälla till att plita artiklar av det något flummigare slaget, så plattorna löpte sig ofta glödheta i dvd-spelaren. Och jag kunde alla deras texter utantill. Det kan jag inte längre, vilket jag upptäckte igårkväll när jag plötsligt och från ingenstans överfölls av en gigantisk Kent-lyssnarsejour. Som fortsätter nu. 
De är ju magiskt bra. Fortfarande. Tänker jag… och kan inte låta bli att undra ifall ni haft något sådant ”husband” som ni lyssnade på jämt och som ni tycker håller alldeles ypperligt fortfarande?... Önskar er en bra dag! Take care därute!... Kram!

3 kommentarer:

  1. Men vad roligt. Jag lyssnade alltid på Kent när jag bodde i Norge, nu efter att jag kom till Sverige har jag nästan glömt bort dem.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har också toklyssnat på Kent! Ett annat sånt där band som jag älskat och börjat lyssna på igen är Cure! Fantastiska!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig hamnat i Kent-träsket. =)
    Faktiskt knappt lyssnat alls på dem så jag får kanske prova då.
    Husband ja det får jag nog kalla Maiden och The Ark.

    SvaraRadera