Powered By Blogger

måndag 7 januari 2013

Dagens – som lovar i dubbel bemärkelse


Vit bomullströja – Odd Molly Rib jersey l/s, white, Stickad kofta – Odd Molly Timeout wrap cardigan, vintage dark grey, jeans – Please färg: espresso, kort halsband med döskalle– Rock by Sweden, långt halsband med peacemärken– Uno de 50, bälte – Cowboybelt, handledsvärmare – Odd Molly Aguarana sleeve warmer, dark grey, pjux – Jeffrey Campbell Brit 2. 

Jag är fortfarande så där löjligt glad att jag nästan skuttar runt här i boningen. Kan inte riktigt fatta att det är sant bara, att jag vann det där halsbandet som jag blev tokkär i när jag såg det på bilderna. Och alldeles extra kul att hon gjort det själv. Tusen Tack vackra Shopaholic, jag lovar på heder och samvete att vårda det väldigt ömt och ytterst kärleksfullt! 
Vad jag också lovar är att inte sluta blogga, inte i nuläget i alla fall… Jag har nämligen fått frågor om det, eftersom jag taggat ner min inläggsfrekvens. Vilket är ett ytterst medvetet val. För bloggandet stjäl en hel del tid och jag känner att jag vill, och till viss del även måste, norpa av den tiden till en del annat just nu. 
Så vet ni... Tack för idag och var rädda om er därute. Peace out!

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Återigen grattis!
    Och du är så galet snygg dessutom.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  2. Så snygg Dagens och än en gång grattis!
    Kram och ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Du är såååå värd den och jag tror ni kommer att trivas bra ihop ;-)
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Sååå jättesnyggt på dig!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera