Powered By Blogger

lördag 5 januari 2013

Dagens – två premiärer = två stassar

Det började med en enkel stass i vad som tycks ha smugit sig in som min nya favoritfärg. Eller det började inte där egentligen, för allra först var en träningsoutfit ute på luftning. Men efter det. Som i dress att bland annat långintervjufika, handla på Ica och hämta paket i, outfit att premiära den svarta reaklickströjan i:


Stickad tröja – Odd Molly Silky-knit jumper, almost black, svarta jeans – Please. Resten samma as usual...

Och eftersom det i det där hämtade paketet låg en länge jagad och efterlyst Mollytröja så var ju den tvungen att påstörtprovas. Och eftersom jag hade lite tid till det så blev det ett helombyte, en provning med något av det jag klurat på och drömt om att ha den till. 
Vilket uppenbarligen tog längre tid än beräknat så det fick bli den som stressade med på seneftermiddagens improviserade båtutflykt. För att köpa vin, som när jag kom hem med det inte alls var ett dugg sugen på längre. Så det blev kaffe istället. 

Men nu var det ju stass det skulle handla om... Och nummer två för dagen var: 


Bomullströja – Odd Molly Rib jersey ls, white, jacka i skinn och jeanstyg – Please, jeans – Please, långt halsband by Pernilla - Pärlan

Och mer än detta ytliga flashande blir det inte. För jag tänkte leka lite social med la famiglia istället. Fixa nåt onyttigt att knapra på, snacka skit, lite sånt... Kram!

8 kommentarer:

  1. Allid lika snygg i allt:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Farligt snyggt! Den svarta silk knit jumper ger mig riktigt habegär när jag ser hur fin du är i den!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej hur är silk knit jumpern i storleken?
    /louise

    SvaraRadera
  4. Två riktigt snygga dagens du bjuder på! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Galet snygga outfits båda två. Både silky kniten och den där Please-jackan är ju sååå himla fina :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Tjing :) Du ser jättefräsch ut ! Får jag vara så lusfräck och fråga hur mycket du gått ner och vad din våg visar nu... Du ser ut att ha hittat rätt trivselvikt och det ser alldeles lagom ut. Du är jättefin Josanne !
    Kram ¨Gina

    SvaraRadera
  7. TackTack vad snälla ni är!!!

    Louise: jag tycker att den är ganska normal, men ligger du mellan två storlekar så ta den mindre.

    Gina: haha, komiskt du frågar för jag vägde mig idag, efter att inte ha gjort det på säkert 2 månader. 56,9. Helt okej även om det är runt 1,5-2 kilo mer än jag önskade och även om jag fått tillbaka fluffet runt magen. Men tror det ska fixa sig av sig själv med mer träning och mindre onyttigheter :o)

    Kram på er allihop!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så coolt att se bilderna på dig när du startade från året som gått, och nu.. Kul !
      Kram från Gina igen

      Radera