Powered By Blogger

måndag 21 januari 2013

Dagens – som fortfarande har nerverna på helspänn

Tackar och bugar det finaste jag kan för att ni höll tummarna för mig idag! Tror ni att ni har tid och lust att reprisa samma procedur imorgon så får ni väldans gärna göra det. För inget besked idag tyvärr men blev lovad ett imorgon… Inte bra för mina orosstinna nerver det här… :o) Lika bra att hoppa ner i sängen och försöka sova, för då slipper man tänka, analysera och nojja så förbenat mycket… :o) Så jag tror faktiskt att jag gör det. Fast först en obligatorisk kik på min stass av idag:


Svart bomullsblus – 60 Days, svart kofta med paljettbling – HM, halsband – de silvriga med döskallar Rock by Sweden, det med färger made by Pernilla – Pärlan, handledsvärmare Odd Molly Aguarana sleeve warmer, dark grey, jeans – Please, bälte – Cowboybelt, pjux – Jeffrey Campbell Brit 2. 

Imorgon ska jag försöka mig på något annat än svart… försöka… Peace out!

6 kommentarer:

  1. Jag missade igår men idag hållarna tummarna det hårdaste jag kan. :-)
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Håller jag skulle det stå!
    Ingela

    SvaraRadera
  3. Håller tummar och tår i dag med då:) Kram!

    SvaraRadera
  4. Tittar in efter en längre tid i sjukbädden. Håller såklart tummar o tår för dig!! Hoppas du får som du önskar!
    Har missat i princip allt sedan luciahelgen då jag blev sjuk. Har det hänt något spännande eller går allt i sin gilla gång?! Ska kika in lite hos er eftersom, är inte helt ok än men betydligt bättre. Blev blåst både på jul o nyår, så kan det bli.
    Kul att se dig igen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag fortsätter att hålla tummarna.
    Kramkram!

    SvaraRadera
  6. Klart vi håller alla tummar och tassar här =)

    SvaraRadera