Powered By Blogger

söndag 27 januari 2013

Dagens – som är bestulen & häckchockar

Söndagkväll. Hur gick det till? Nyss var det ju lördag eftermiddag… Jag bara måste ha blivit bestulen på en hel hop timmar… Så få kvar av den här helgen och så mycket att göra. Tror det blir till att skjuta på att fixa med mitt gigantum bildinlägg från dagen och istället enbart flasha dagens stass. Som varit denna:


Skinnjacka – Please, vit tröja – Odd Mollt rib jersey l/s, linne under – Odd Molly rib jersey tank, white, jeans – Please. 

Tanken med min häckchock är inte att promota Skånes kanske slappaste bakdel utan att se hur jackan ser ut baktill, inte ofta man själv får chansen till det ju… Så ni vet, om ni undrar. Dags att försöka knapa in lite tid på nödvändiga fixerier innan nästa vecka snart drar igång… Kram för idag! Kärlek & Respekt!

6 kommentarer:

  1. Det är inte klokt vad snygga kläder du har och vad bra du passar i allt! Du är min största inspiration för det!
    Hälsningar från Minella

    SvaraRadera
  2. För jäkligt när nån snor tiden sådär. Jag blev bortrövad på en hel timme innan idag. Kom ur duschen och insåg att jag skulle vara på jobb på 20 minuter....blev ju svettig igen på kuppen!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ser alldeles utmärkt ut både framifrån och bakifrån om man frågar mig! Klemisar

    SvaraRadera
  4. Jeg synes det ser top fedt ud :-) både fra den ene side og den anden :-))
    Kram til dig

    SvaraRadera
  5. Du är inte så snäll mot dig själv!! Du är så snygg, säkert många som är avundsjuka på dig! Var stolt istället..
    Kram

    SvaraRadera