Powered By Blogger

onsdag 16 januari 2013

Dagens – som svarar på utlottningsfråga och är färgfast

Jag fick en fråga på mailen, svarar på den här ifall fler undrar samma saker. Det handlar om Tove Franks superfina kort som jag har ett litet gäng av till utlottning här i bloggen och hur de ser ut i fråga om de är enkla eller dubbla och ifall de innehåller mer text än den som finns på framsidan på vissa av dem.


De är dubbla, gjorda av tjockt miljösnällt material och är helt tomma inuti. På baksidan finns dock Toves logga stämplad. Undrar ni något mer så hojta. Annars är det bara att kasta in ert tävlingsbidrag HÄR, för att ha chansen att vinna ett av kiten med dessa magiska kort. Don´t miss it! Chanserna att vinna är stora… 

På tal om vinna så fick jag ett fantastico paket med posten idag, min vinst hos en av bloggvärldens vackraste. Ett halsband så überfint att jag vill rama in det och samtidigt bära det varje dag… Försökte fånga det på bild men det blev bara skräp i lysrörsskenet så därför ingen visning av det idag. Kanske imorgon… 

Så ni får nöja er med dagens stass istället. Vilket väl inte direkt är någon rolig historia, för shit vad jag har grävt ner mig i mörka kulörer på sistone. Varje morgon tänker jag att jag minsann ska sätta lite färgpiff på mig själv men i slutändan tycks jag vara helt fast i svart och grått och mörkt och dysterkvistigt… Så även idag… Men imorgon. Då!...


Finstickad långtröja i grått – Alison White, kavaj – Forever 21 Zippered blazer, black, svarta jeans . Please, resten = SSDD (same shit, different day). Peace out!

3 kommentarer:

  1. Aj lajk dysterkvistigt och är i samma fas, Klem

    SvaraRadera
  2. Och då har denne en fråga till: Om man inte skulle vinna, kan jag köpa dem? =)
    Dysterkvist pyttsan; du är bästaste du!

    SvaraRadera
  3. ÅH!! Va härligt att det kom fram som det skulle och att du gillar det! Är det någon som kan bära upp det är det du ;-)
    Ha en fortsatt fin vecka!
    <3 <3 <3
    KRAM!!

    SvaraRadera