Powered By Blogger

fredag 11 januari 2013

Min topplista vad gäller Odd Molly SS2

Det är inte så att jag skuttar rundor och jublar i extas, väldigt långt ifrån faktiskt. Någon ”absolut måste ha” hittade jag inte (vilket jag inte är ett skvatt ledsen för, speciellt inte som jag vet att det finns minst en sådan i nästa släpp…). Fast jag fastnade ändå vid ett par plagg som jag är nyfiken på. Som i att jag gärna skulle vilja se och helst prova dem irl. Så de får utgöra min topplista över Odd Molly SS2:

Butterfly leaves jumper, lite grey mel

Dudette jacket, lite grey mel

 Absentee jumper, coral och chalk

The artists wrap top, white

The buzz short dress, dark pink

Hurray jean jacket, washed indigo

Batallion of saints bomber, military

Kanske helt menlöst för er att ta del av... men för mig är de här listorna roliga att ha för att sedan kunna gå tillbaka till och se hur det blev med facit i hand. Vilket fick mig att få en idé om att kolla vilka favoriter jag hade listade 2012 och hur det blev... Kanske blir ett nytt listinlägg här om det... Kanske inte... Vi får se... Tjing!

14 kommentarer:

  1. Nej inget man skuttar högt av , några saker som jag vill ha finns det dock. Ha en fin kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske några saker, kan ju bli helt annorlunda när man ser det irl, åt båda hållen...:o) Kram!

      Radera
  2. Snygga saker du hittat! Ska bli kul att se dig i dom så småningom! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... skulle vara vid provning för det är tveksamt om någon enda av dem får flytta in... Har en favvo i nästa släpp, som lär kosta multum nämliigen... :o)Kram!

      Radera
  3. Fanns några riktigt fina saker! Gjorde en lista men bloggerhelvetet laddar inte upp bilder:( Får ta det senare. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet fler som har problem. Om jag fattat rätt är det Explorer som spökar, jag har Google Chrome, funkar mycket bättre, ett tips. Kram!

      Radera
  4. Ja en jeansjacka per år måste väl varje kvinna ha? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eftersom de jag har är för alldeles stora och ska säljas under våren så tycker jag nog att en jeansjacka på önskelistan är okej... :o) Kram!

      Radera
    2. Absolut och jag var fullt allvarlig.
      Jag har en tillgodo för den svarta var 2012...

      Radera
  5. Inga framtida klassiker i SS2, men finingar de du har plockat ut.
    Ha en god helg!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inga plagg till historien direkt, fast jag säger bara nästa släpp... ;o) Kram!

      Radera
  6. Jeansjackan är riktigt snygg och även The artists wrap top är en av mina favoriter.
    Jag skiljer mig lite från andra just nu. Jag gillar verkligen denna kollektion. Tycker det är mycket fint, älskar färgerna och enkla lättburna modeller. Inga must have för mig heller men jag tror att jag kommer att handla mycket i vår...
    Kram!

    SvaraRadera