Powered By Blogger

fredag 18 januari 2013

Vinnarna av de superfina korten är...


Kit 1 – HELEN

Kit 2 – EVA S

Kit 3 – EVA J 

Och så har jag två tröstpris också. Bestående av mindre kort. Att sätta på paket, i blombuketter eller vad som helst egentligen… Som även de ingår i Tove Franks senaste kollektion. Vilka motiv de paketen innehåller blir en överraskning för dessa två tröstprismottagare: 


ISABELLA


Grattis till er allihop! Korkat nog strejkar min mail för tillfället, som i att jag inte kan skicka mail… :o( Så ni som vunnit får gärna maila era adresser till mig på oddjosanne@gmail.com så kommer korten till er i början av nästa vecka. 
Nu ska jag fortsätta frossa i muskler – Gladiatorerna på tv4… Kram för idag!

5 kommentarer:

  1. men alltså wow! Jag vann. Hur glad kan man bli en fredagskväll? Klem

    SvaraRadera
  2. Hejsan och hoppsan, vad glad jag blir över superfina kort.
    Efter ett på en del sätt tungt 2012 så blir januariglädjen över vinst idel glädje.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. ÅH vad glad jag blir! Spännande med överraskning jag mejlar dig på en gång. Ha en bra dag! Isabella

    SvaraRadera
  4. Åh vad glad jag blir! De är så fina, så fina!
    Kul att vakna till det en lördagsmorgon. Tack!

    SvaraRadera
  5. Jippie! :o)Det var härligt att få vakna och ha vunnit, så här en lördag i januari!
    kram Eva

    SvaraRadera