Powered By Blogger

torsdag 17 januari 2013

Mitt sätt att peppa inför möte med multiminusgraderna

Jag har så mycket fått den på hjärnan. För jag älskar hennes röst,  magisk. För låten är fantastico och gör mig glad, älskar stråkarna... För texten är underbar och för att kombinationen av det får mig att förtränga förkylning, grav trötthet, praktikpanik, att jag snart måste tokstressa för att hinna i tid till skola... Och videon. Helt fucking lovely! Inte minst för att den avslutas med en av mitt livs stora och samtidigt mest skräckfyllda drömmar. Som jag har en idé om att försöka förverkliga i sommar... Får nog fjäska lite för Hoffsan tror jag... ;o) Fast nu: dags att rusa... eller ahh... jag hinner lyssna en gång till, måste ju hårdpeppa mig inför mötet med multiminusgraderna därute... Take care i vinterhelvetet! Peace out!

1 kommentar:

  1. Ja det är en härlig låt.
    Mmm den där skräckdrömmen har jag också, för dykningen fixade jag ju.
    Vi kanske får fjäska för Hoffsan båda två?...

    SvaraRadera