Powered By Blogger

torsdag 24 januari 2013

Säger Tack & börjar få lite kli i fingrarna

Massa megatack för kommentarer, sms, mail, telefonsamtal!!! Som jag dock inte har orkat svara på, alls… sorry för det men all min energi blir bortrövad på annat håll just nu. Börjar dock få en smula kli i fingrarna att plita lite här så det dyker kanske upp någonslags inlägg imorgon eller så... Något riktigt ytligt i så fall för vad allt det här med paus och sammanbrott och megasuperjobbigt handlar om behåller jag för mig själv… Kram från mig och mitt lilla fyrbenta crew för nu!

8 kommentarer:

  1. Bara en kram härifrån, och hoppas att det superduper megajobbiga går över snart. Det har en tendens att göra det, även om det tar lite tid. Hälsa fyrbentingarna, de är bedårande :-)

    SvaraRadera
  2. Det är ju ett bra kli att ha ;)
    Hoppas vi hinner höras innan planet går och in hos mig och tävla.

    SvaraRadera
  3. Ibland är det bra ta till det ytliga! Så man slipper gräva ner sig totalt.. Oerhört söt bild på kissarna! Hoppas din dag blir bra!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ta den tid du behöver!!!

    Önskar dig en fin fredag!!!

    Kram

    SvaraRadera