Powered By Blogger

tisdag 8 januari 2013

Dagens – som skulle vilja men inte hinner

Jag hade velat ge mig in en smula i deatten hos Oslotigern om huruvida rasism ligger bakom namnet på ett bakverk eller ej… Typ. Jag hade en tanke om att spinna på Doktor Mollys inlägg om elaka kommentarer. Men jag hinner fan inte. För typiskt nog är det här en sådan kväll då i princip allting måste fixas och bli klart. Som i läsas en hel massa, reserchas lika mycket fast till en annan grej och så ska det dessutom kreeras text… Bland annat...
En så kallat megakörig afton alltså... Så! Jag får helt enkelt nöja mig med att kasta in en dagens stass innan jag rusar till göromålen igen. I alla fall för idag… Tjing!


Linne – Odd Molly Rib jersey tank, pink, skinnjacka – Odd Molly CC jacket, almost black, jeans – Please, färg espresso, resten: samma som alltid, typ… 

2 kommentarer:

  1. Supersnygg dagens! Älskar färgen på ditt linne till det svarta!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fed sammensætning, har lige købt t-shits på udsalg og har de andre dele :-) Dejligt med inspiration...! :-) God aften Josanne - kram Tina

    SvaraRadera