Powered By Blogger

söndag 20 januari 2013

När det mest spektakulära som hänt…

… är att jag har försökt göra mig kompis med klackar i en centimeterhöjd av 10+, vilket mest fick mig att känna mig mer än lovligt drucken, varav jag la ner det igen efter ett par ynka minuter, för att istället byta till pjux som visserligen ger mig noll extra fuskhöjd men inte heller grav svindel och en balans satt totalt ur spel, då vet ni att det inte hänt minsta lilla jota värt att berätta här idag… Peace & Take care!

4 kommentarer:

  1. De klackarna hade jag inte ens kunnat stå i så förstår att du bytade skor :-)
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Haha... Testa platå istället. Det är lättare faktiskt och man ser riktigt skyhög ut. Har ett par sådana som är 9 cm, men med 2,5 i platå och det gör all skillnad i världen att gå i. Kram

    SvaraRadera
  3. Hmpf... jag har aldrig förstått mig på högklackat. Eller så är det som så att mina fötter aldrig har accepterat annan än en maxhöjd på tre centimeter.
    Fast snyggt är det allt!

    Å håller tummarna för något som jag inte har en aning om vad det är - lycka till, typ

    /Carina

    SvaraRadera
  4. Åhh så snygga :-) är det Ash? var har du köpt dem? jag är ute efter en sån modell :-)

    Tack för en trevlig blogg :-)
    Kram Kicki

    SvaraRadera