Powered By Blogger

måndag 21 januari 2013

Det räcker med en ruta 1

Måndag. Tillbaka på ruta 1. För det är så de känns. Måndagar. Jag gillar dem inte... för hur kul är det att liksom starta om, men med lite samma sak, var sjunde dag, vilket i princip är ständigt och jämt... :-)
Just idag är det dessutom en nervös måndag. För jag hoppas på att få ett besked, ett som jag nervösnojjade om hela dagen igår. Och ännu mer nu... För vi pratar ett besked som antingen kan göra mig gladast i världen, eller skicka mig in i deppland och tillbaka på ruta 1...
Vidskeplig som jag är håller jag på vad det rör sig om... ett tag... för skulle jag berätta nu blir det garanterat en flopp, tror jag... Men ni får väldans gärna hålla tummarna i alla fall, jag kan nog behöva det... :-) Tjing från stressade, nervösa, fortfarande förkylda, måndagströtta och tramsvidskepliga tanten!... Take care!


- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

  1. Jag håller alla tummar och sånt.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Tummar hålls här med! Det kommer att bli sketabra, är helt övertygad om det! Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gått bra! Något lite att glädjas åt om du kikar in på min blogg. kram och lycka till med vad det nu var. Nilla

    SvaraRadera
  4. Massor med tur skickas till dig :) Och "Allt är möjligt"
    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Håller absolut tummarna och hoppas så att det är det jag var inne och roddade lite i. =)

    Inte bara du som tycker idag är lite kass. Finns t o m forskning på det:
    Enligt forskaren Cliff Arnall är den tredje måndagen i januari "Årets deppigaste dag".

    SvaraRadera
  6. God morgon söta! jag håller mina tummar och tår att du får ett besked som du kan glädjas åt!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Damma här, håller tummar och tår, Klem

    SvaraRadera
  8. Gissar på besked om praktikplats kanske? Hoppas på positivt besked oavsett. :) Kramis

    SvaraRadera