Powered By Blogger

torsdag 31 januari 2013

Dagen by Instagram – skröfs, upprättelse & gratisaktivitet


Dagens skollunch – blev ännu en gång spontanfixad på Ica eftersom jag fortfarande inte har vett att ta med mig himmameckade prylar…
Dagens shoppflopp – stod Åhlens för. För det enda som fanns kvar var en massa skröfs i ett par lådor. Julpryttlar, vykort, gult presentsnöre…
Dagens shopptopp – som tur var fick jag upprättelse i konsumtionsträsket, för eftersom jag inte kunde låta bli att tänka på den var det ju liksom lika bra. Att min favorit från provningen på Gina Tricot igår fick inträdesbiljett till min garderob.
Dagens eftermiddagsaktivitet – spränghuvudvärk, megatrötthet och en make som tack vare att han driver en studio får gratistidningar i brevlådan lite då och då fick jag en slappeftermiddag i sängen med blaska att blänga i.
Dagens sällskap – är samma som alltid, mitt allra vanligaste sällskap när jag befinner mig i sängläge – Ajax hund.
Dagens disk – ja det finns väl egentligen inte så mycket att orda om den mer än att den var av ganska omfattande kvantitet.
Dagens dinner – en improvisation med dessa ingredienser plus gul lök, parmesan och en hel uppsjö av kryddor, främst sådana med hög starkhetsvalör. Ett lyckat drag, om jag får säga det själv…

Ja lite så har min flashiga tillvaro tett sig idag… ;o) Snart sova. Först tv. Kram!

2 kommentarer:

  1. Då gissade jag rätt med andra ord!
    Hoppas din spränghuvudvärk flugit sin kos..idag fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja freeedag!
    Lyssnas på Lundell och packas.

    SvaraRadera