Powered By Blogger

onsdag 30 januari 2013

När en bild faktiskt megaljuger

Det tog 30 dagar in på det nya året, nästan hela gigantvidriga januari, innan de mörkjobbiga dimmorna skingrades. Åtminstone på ett plan, men ett riktigt superkul och för mig mycket viktigt plan... För idag har jag blivit med praktikplats! Och på ett ställe jag allra helst ville. Vilket betyder att från måndag och fyra veckor framåt är jag receptionisthangaround på ett gym. Fy attan vad jag är glad! Trots att det stresstagna livefotot säger det motsatta... :-) Tjing för nu! Var rädda om er därute!


- Posted using BlogPress from my iPhone

17 kommentarer:

  1. GRATTIS vännen<3<3<3
    Det är du verkligen värd=))
    Tror att du har en bra vecka;-))

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis megagrattis!
    Du är så värd lite flyt nu eller hur?
    Jag hojtar och vevar med armarna och lägger till ett diskret..."tjejskrik"

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Härligt att det löste sig. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Superkul,
    //Pernilla

    SvaraRadera
  5. WOW vad kul! Grattis! kramis

    SvaraRadera
  6. Såå kul !! Grattis

    /Anna L

    SvaraRadera
  7. Vad kul att du fick det! Grattis! Kram

    SvaraRadera
  8. Åh, Grattis! Vad kul och vad spännande för dig!
    Hoppas du kommer att trivas :-)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tusen miljoner Tack! Vad gulliga ni är!!! Kram!

    SvaraRadera
  10. Grattis, vad kul att du fick praktikplatsen du önskade:)
    kram

    SvaraRadera
  11. Ååååh, grattis!

    /Krannina
    krannina.se (kommenterar via iPad'en....)

    SvaraRadera