Powered By Blogger

onsdag 9 januari 2013

Dagens – som har återupplevt något prestationsångestfyllt


Stickad tröja – Odd Molly Patchwork jumper, vintage white, linne under – Odd Molly Rib jersey tank, royal, jeans – Please, sal – Odd Molly Sechura triangular knit scarf, multi, kängor – Jeffrey Campbell Brit 2. 

Jag har skrivit prov idag. Japp, prov, som i kluriga frågor (och en hel del rätt dumma om jag ska vara ärlig…) på innehållet i en lärobok. Snacka om grundskoleångest som slog till där… Och prestationskrav. Inte minst eftersom jag senast igår uttalade mig om att jag tycker att nivån på undervisningsmaterialet är lite väl låg. Riktigt pinsamt då att lämna i ett uruselt resultat. Ännu har jag inte facit i hand och magkänslan pendlar hit och dit, som i att det kan ha gått lite hur som. Spännande… ;o) Kram på er för nu!

4 kommentarer:

  1. Visst är det spännande =)
    Ganska glad att jag lämnat tentaångesten bakom mig - i alla fall tills nästa år då det väl blir vidareutbildning.
    Tröjan ser fantastiskt skön ut och önskar att jag också såg ut sådär i grått.

    SvaraRadera
  2. Det gick säkert hur bra som helst! Du är grym kvinna och måste tro på dig själv. Kramis

    SvaraRadera
  3. Ja, jag tror också det gick fint och håller tummen såklart. Klemisar och fin frissa också :)

    SvaraRadera
  4. Läcker dagens pingla är! Sugen som attan på den tröjan och det var nära i lördags men jag sprang - ja faktiskt sprang - ut ut butiken :D
    KRAM

    SvaraRadera