Powered By Blogger

lördag 19 januari 2013

Osmart drag & varning för innehåll med död i

Jag skulle i normala fall aldrig få för mig att placera träning och osmart i samma mening. Men det här är inte normala fall, det här är att jag de senaste två dagarna har totalsopat allt vad förkylning heter under mattan och knatat iväg till gymet…


… nä, inte för värsta hardcorepassen men i alla fall, tydligen fullt tillräckligt med avsträngning för att snor, ögonkli, feber, spränghuvudvärk och en hals med värsta rivjärnskänslan ska ha invaderat igen… :o( Så nu är det nerbäddad i sängen som gäller, under såväl täcke som filt och dessutom fullt stassad med mysbyxor, linne och munkis. Ändå tokfryser jag. Och har gjort sedan vovvenaden tidigare i eftermiddag. Den galet minusgradskyliga. Och dödligt sorgliga… 



… för jag tycker inte riktigt det ser ut som naturig död med den där stackars fågeln. Som låg mitt ute på gräsmattan i parken. Önskar så att jag kunnat ge den en grav i alla fall men det är u stört omöjligt att försöka ge sig på en mark som isat igen sig och blivit som berg. Liksom… ja, jag är extremblödig när det gäller djur. Har alltid varit… På tal om det är det dags att utfodra mitt egna lilla hemmazoo… Önskar er en kanonbra lördagskväll! Tack care därute & Tjing för nu!

2 kommentarer:

  1. Lille anka! Nej sådär lägger nog ingen and och dör.
    Jag fryser också som ett asplöv. Provar med både filt och texmex-mat; nåt av det borde funka. =)

    SvaraRadera
  2. Krya på dig sötnos och jag är som du :) Tokblödig - jag har ju tom en källerspindel på Hornsgatan. Skulle aldrig få för mig att ha ihjäl den
    KRAM

    SvaraRadera