Powered By Blogger

fredag 17 maj 2013

Att ha fått en bra anledning att återuppta det förträngda

Inte för att jag direkt har använt det som skälet till varför jag har bojkottat, undvikit, förträngt allt vad träning heter den senaste månaden (36 dagar för att vara exakt…) men faktum är att min träningsväska har klappat ihop. Totalt. Och fatta då vad glad jag blev när jag fick en ny, riktigt cool en som praktikpresent idag.


Så nu måste jag ju flasha den i verkligheten också. Dags att återinta den atletiska livsstilen alltså… :o) Ja från måndag… för hur bra anledning jag än fått nu så behöver jag nog ett par dagar till att peppa mig i träningskläderna igen, OM jag ens kommer i dem, vågen hintar nämligen om att de kan vara lite små nu... Tjing!

6 kommentarer:

  1. Så fin! Och snart kommer du nog att träna järnet igen, man har ju sina perioder. :)
    kramar och ses i mon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu känns en toktränarperiod lååååångt borta men man ska ju aldrig säga aldrig :o) Kram!

      Radera
  2. Det där fixar du, heja dig! Snygg väska du fått..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och japp, den är fin, jag blev skitglad för den. Kram!

      Radera
  3. Lilla vovven är också lite intresserad ser jag, haha. Hoppas vi ses på något av mina pass framöver. Saknar dig redan... tur jag får chansen att träffa dig tisdagar framöver. Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vovven nosade på den länge länge :o) Och dina pass är självklart prio :o)Saknar dig också! Kram!

      Radera