Powered By Blogger

onsdag 8 maj 2013

En eftermiddag med spring i kommersens högborg

Hade en dejt med Sanna idag. Vår uppsatta plan regnade dock bort så det fick bli en spontanomkastning. Som förde oss till stora köpcentrat strax utanför staden. Där vi inledde med lunch. Och fortsatte med butiksraider. Lite gerillaprovning på HM (som visas här under morgondagen), fika för att preppa inför ännu mer spring i kommersens högborg. Affärer, kläder, pjux, i en salig röra. Typ så.


En bra dag, en riktigt kul dag. Som dock övergår till natt och sömn nu. Tjing! 

6 kommentarer:

  1. Även jag hamnade på samma köpcentrat, haha. Blev lite kläder till sonen som växer så det knakar! Typ alla sommarkläder från förra året är för små! Blö!
    Fina bilder som alltid... kramis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja lätt att hamna där... synd jag missade dig. Trist med barn som måste växa kan jag tänka mig... :o) Kram!

      Radera
  2. Ser ud til at I har hygget igennem :o) dejligt med veninde tur, frokost og shopping...
    Rigtig dejlig dag Josanne - Kram OddStyle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var riktigt dejligt! Tack! Kram!

      Radera
  3. Mysigt! det var ju de köpcentra jag ville åkt in på när vi träffades i somras...:-)
    Ha en skön dag snygging!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan ju åtgärdas ganska enkelt, bara att dyka upp här så utlovar jag till och med en guidad tur i köpcentrat om så önskas... ;o) Kram!

      Radera