Powered By Blogger

torsdag 9 maj 2013

Läge för ett litet klargörande

Eftersom jag har fått frågan mer än en gång så känner jag att det är läge för ett litet klargörande. Typ... För NEJ jag shoppar inte allt jag provar! Det skulle kräva att jag iklädde mig rånarluva och knackade på hos banken en gång i veckan, och jag är lite för feg för sådana aktiviteter. Dessutom saknar jag flyktfordon, vilket jag bedömer skulle krävas för att ge sig in i den branschen... Så det är tvärtom väldigt lite av det jag kränger på mig i diverse provrum som hamnar i min garderob. Jag kollade lite på det och om vi bortser från Stockholmstrippen i april så är det ett enda ynka plagg som fått följa med mig hem av alla de som figurerar under provningsetiketten de senaste två månaderna. Och det var igår. Och den här: 


Ja det blev den. Bikerjackan från HM. Det gick inte att motstå helt enkelt. Och i ärlighetens namn så spelade prislappen en stor roll i det avgörandet. Rea is najs. Vilket inte städning är men ändå det jag ska ägna resten av dagen åt. Tjing!

7 kommentarer:

  1. Vad du köper eller inte ska andra skita i! Och behöver du flyktfordon så har jag ju körkort men ingen bil. Vi kan hyra på Statoil och göra ett jobb ihop;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Ibland blir jag riktigt förvånad! Och de kommentarer du får ibland hör definitivt till den kategorin som förvånar! Vem i hela världen köper allt de provar??? Och varför ens ställa frågan? Suck!
    Så till nästa: Du är superfin i jackan! Jag har med svårt att motstå bra rea :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag håller helt med Helena: Tror verkligen folk att du köper allt du provar? Var får de det ifrån? Finns ju liksom inget som ens tyder på det, och om det så skulle vara - so what? Man får väl shoppa vad man vill?
    Fortsätt så klart med provningar! Kul att se även om min storlek är långt ifrån din!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha...jaså du köper inte allt du provar ;-) men hallå!! att ens ställa frågan..!?! och då kan ju ja hjälpa dig och Linda med bil i så fall ;-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Konstiga människor är!!! Hur fan kan man tro att nån köper allt man provar? O vad har de med det o göra överhuvudtaget??? Men, du passar i jackan, den är verkligen snygg, och jätte bra pris. Passar dig :) /Johanna

    SvaraRadera
  6. Man slutar aldrig att förundra sig....när till på köpet upplyser om att det är provning...
    Schysst pris på schysst jacka!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Fast mycket bättre att folk frågar än att de kläcker ur sig en massa elakt skit. Tycker jag som mest är van vid det där med elakt skit... :o)
    Fast riktigt najs att veta att jag har 2 ascoola kumpaner och ett flyktfordon om jag plötsligt blir våldsamt sugen på lite bankstöteri, tackar för det darlings ;o)
    Kram på er allihop!

    SvaraRadera