Powered By Blogger

lördag 25 maj 2013

Har de något intresse för er också, eller?

Jag har fått en förfrågan om att knäppa lite bilder i min stad. Av en tjej som varit här en del och som eventuellt är på väg att slå rot här. Och eftersom jag själv är sådan som gillar bilder i största allmänhet och inte minst de från andra platser i världen än min egen så tänkte jag kasta ut dem här, i takt med att jag tar dem, vilket blir lite då och då. Fast så slog det mig att alla kanske inte är som jag… ;o) och därför vill jag bara kolla av lite, om bilder från min byhåla har något intresse för er också? För annars skippar jag så klart att tråka ut er med dem… Fast inte nu för dagens blygsamma skörd kommer härmed till allmän beskådan... med vår sprillans nykonstruerade gågata, finaste elskåpet i byn och lite sådant... Gokväll!

8 kommentarer:

  1. Bilder!!! Älskar ju dina bilder! Alla dina bilder! :-)
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Det är ju alltid trevligt med dina bilder, så fota på från din stad.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, då gör jag väl det ;o) Kram!

      Radera
  3. Bor ju i samma stad... men vackra Helsingborg får man aldrig nog av att se. Kraaam! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst känns det lite annorlunda att se det på bild mitt att se det i verkligheten varje dag? Jag följer en kille på Instagram just bara för att han har en massa Hbg-bilder. Lite galet egentligen... :o) Kram!

      Radera
  4. Gärna bilder bilder blider - gillar din stad!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you darling! Och hoppas ju att få besök av dig och kamrat Lingon här i sommar igen :o) Kram!

      Radera