Powered By Blogger

lördag 25 maj 2013

... i vår favoritavdelning där, som innehåller en hel del både gott och rätt billigt.


Så det blev fisk för så stora delar av slanten att dessa fick stanna kvar...


... vilket även trädgårdstomten som styrs av solceller fick. Fast jag måste erkänna att jag blev sjukt nyfiken på hur den ser ut när den står och lyser i solskenet i en trädgård. 


Snabb utcheckning innan vi hann ruinera oss helt. Eller snabb blev den inte för vi fastnade där i minst en kvart eftersom det var stört omöjligt att få fram pris på något väldigt viktigt...


... en gul rephund till Ajax vovve. Som vi till sist lyckades tjata med oss till hittepåpris och som hon blev superlycklig för. Tur för henne... :o) Och tur för mig...


... att jag sprang på en spegel där jag kunde egodiva lite innan det bar av till...


... caféet med de megagodaste pizzorna. Och som för det mesta när jag ska välja så landar det efter en hel del velande på något beprövat. Tonfiskpizza, som jag delade med mig av...


... till söta duvan som var helt galet glupsk, även om det inte syns här. Inte lika söt men ändå pinsamt glad för att knäppa bilder på sig själv är denna figur:


Maten slut, vinet uppdrucket och kylan började äta sig in i ben och märg. Dags att röra sig. Mätthet och kyla satte stopp för en sväng inom här...


... men hindrade mig inte från att tvärnita vid ett antal skyltfönster. 


jag kan inte sluta dreggla över klackpjux även om jag inte ens kan stå vettigt i sådana. Då är dessa mer min grej. Och coola nya mönster dessutom:


Fulsnyggaste väskan på länge. Tur det var stängt så jag slapp habegär. Stängt överallt vid det här laget så det blev till att knata vidare och inte stanna förrän...


... vi återigen satt med sundet under fötterna. Och mer än så var det inte.... Tjing!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att dina inlägg med många bilder är de bästa så sluta please aldrig med dem?!
    Trevlig helg!
    Henrietta i Småland

    SvaraRadera
    Svar
    1. :o) Nä den risken är nog liten för jag gillar att plåta dem, terra er med dem här... :o) Kram!

      Radera