Powered By Blogger

tisdag 21 maj 2013

Ingen sandlådemark till dårar

Det var ett tag sedan, nästan så länge att jag hade hunnit glömma att de existerar. De illvilliga, ointelligenta och elakriktade kommentarerna. Men igår var det dags igen, för en sådan att slinka in här. Och på stört förflyttades dit den hörde bättre hemma, i papperskorgen. Jag tar gärna konstruktiv kritik men personpåhopp på ondsint grund från anonyma som så uppenbarligen inte känner mig ett skit betackar jag mig från. Och eftersom jag inte har lust att upprätthålla sandlådemark till dårar så är det kommentarsgranskning som gäller ett tag framöver här. Ifall ni undrar varför...
Hade en plan att tokplåta en hop vyer från min stad att pracka på er igår. Mest eftersom jag fått en förfrågan om det, men en slags misär och annan jobbig skit trängde sig fett emellan och därför kan jag bara bjuda på dessa ynka knäpp...


... uppkomna under min promenad till studiebesöket, som hölls i huset på bilden, stadens lasarett. Idag är det skolsal som gäller. Inte utan att det är förenat med en viss form av ångest men nedräkningen är igång, 4 dagar kvar... bara att sätta speed på klockan och lämna större delen av hjärnan hemma... ;o) Take care!

6 kommentarer:

  1. Ja jävlar vad små människor det finns där ute. Men det var väl nån som kände sig lite bra av att häva ur sig lite skit. En stund i alla fall....
    Ha en bra dag stumpan! Ringer nån kväll och tjattrar lite. Kram<3

    SvaraRadera
  2. Trist för dig! Inget du behöver nu direkt. Dessvärre kommer det nog alltid finnas o komma upp då o då.. Tillgängligheten har inte bara fördelar tyvärr!
    Vilken vacker bild på vattenfallet! Ser nästan exotiskt ut. Håller tummarna de sista dagarna går i raketfart för dig!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Ja min kommentar i detta ämne blir helt enkelt länken till detta inlägg (lika relevant här)
    Kram och tack för input igår; jag kanske rentav utnyttjar stavningprogrammet i Ifånen. ;)

    http://thedaringheart.blogspot.se/2013/05/det-dar-med-natet-vs-verkliga-livet-och.html

    SvaraRadera
  4. Det lilla vattenfaller gillar jag massor!!! Snälla kan vi gå dit när jag kommer till din stad nästa gång ??
    Kram

    SvaraRadera
  5. mäh..igen :( Sen älskar jag också vattenfallet, mkt snyggt! Klem

    SvaraRadera
  6. TACK! Och massa Kram!
    Och klart vi kan gå till vattenfallet Rosen men varnar för att det är väldigt litet...
    Kram på er allihop!

    SvaraRadera