Powered By Blogger

onsdag 15 maj 2013

Dagens – som gör det igen…

… rotar i garderoben och testanvänder bortglömda plagg. Eller om vi ska kalla dem ratade, förpassade till någonslags skamvrå. Idag var det dags för den här…


… blusjackegrejen från Odd Molly. Lace patchwork blouse, mid apricot. Inte riktigt min färg, tror jag att jag kom fram till... I vilket fall så bestämmer jag, här och nu, att på söndag, som är nästa dag utan annat inplanerat, ska jag göra en ordentlig djupdykning, inventering, rensning av innehållet i mina garderober. Så nu var det sagt, inför publik, och då måste det ju hållas, eller hur?... :o) God natt & Kram!

7 kommentarer:

  1. Jag tycker du klär bra i färgen! Bara så du vet :)
    Ha en bra dag! Linn

    SvaraRadera
  2. Va, den är jättesnygg på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag känner samma lika för den där men varje gång jag ska ha den i en bloppis tar jag bort den för jag gillar den på nåt skruvat sätt:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. JA!! Blir det bloppis då??
    Mvh Annie

    SvaraRadera
  5. Absolut så! Pacta sunt Servanda som man säger (eller döper en hund till)

    SvaraRadera
  6. Sjovt nogengange tror vi ikke selv det er vores farve, men for mig ser den perfekt ud til dig :-) Jeg har også selv favorit farver, men når jeg engang imellem går ud over dét, er der altid nogen som bemærker dét og bekræfter dét :-) Rigtig dejlig pinse og en udrensning skal der til indimellem... Kramer fra Oddstyle

    SvaraRadera
  7. Tack för kommentarer! Klurar fortfarande på om det ska få stanna eller ej. Och ja, tanken är bloppis... Kram!

    SvaraRadera