Powered By Blogger

torsdag 9 maj 2013

Inget vettigt att komma med, bara lite kul…

… att för en gång skull, vad jag kan komma på just nu den allra första gången till och med. Som jag ser Odd Molly figurera i ett modereportage i något magasin. 


Pre-fall 2013. I Damernas värld. Senaste numret. En fördel med att ha en make som har en tatueringsstudio, som klassas in under skönhetsvård. För det betyder att det droppar in lite roliga gratistidningar här ibland. Säkerligen inte tänkta åt hans fru, men den här gången blev det så… i ett försök att bläddra mig rakt in i John Blunds land. För alla knep är tillåtna när man är dödstrött ända in till skelettet men ändå inte kan somna. Tycker jag… Peace out & Kram för idag! 

4 kommentarer:

  1. Skitkul! Jag har aldrig heller sett OM i något modereportage tidigare, nästan så man måste köpa tidningen nu bara för det ju, haha. :o)
    Kram!
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Visst är det skoj att Odd Molly finns med och just de här plaggen är så snygga, ja bland det snyggaste faktiskt.
    Jag har för mig att jag har sett Odd Molly i DV förut, även i Femina och definitivt i Lantliv fast de två senare är nog inga modetidningar direkt.
    Kram från Eva och ha det bäst

    SvaraRadera
  3. Filmen Mammas pojkar är nerlusad med Odd Molly, riktigt fina kombos. Handlingen är inte mycket att vara förväntansfull över utan det som fick mej att se filmen var just kläderna dom använt. /K

    SvaraRadera
  4. Ja, nu var det längesedan O.M syntes i DV. Har inte öppnat den sista som kom i lådan. Ligger o väntar bli öppnad.. Så bra med lite gratislektyr! Klart dom tänker på frugan i familjen, fniss. Förresten den där Fira tröjan m fjärilen på, är helt underbar!!
    Ha en bra dag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera