Powered By Blogger

onsdag 1 maj 2013

Kanske ett sätt att inleda månaden

Sovmorgon. En riktigt rejäl sådan. Tänkte jag. Men andra i familjen misstycker ganska kraftigt till det. Som i dessa varelser, placerade på min mage.


Upprörda över tomma matskålar i köket... Kanske lika bra att gå upp, göra dem till viljes och slå till på att döda dammråttor och föda tvättmaskinen samtidigt. Inleda månaden med en rejäl jävla städrond... Hmmm... Vad har ni för planer denna dag? Peace out för nu? Och kom ihåg att vara rädda om er själva och varandra!

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Min plan är att springa i det fina vädret om nu kropp och knopp också är med på det. Sen ska det absolut även hinnas med att sitta i solen och njuta innan jag har fått för mig att tillaga stor köttbit i ugn på låg temp med goda tillbehör. Får se hur det går.

    Ha en fin första maj! Kramis

    SvaraRadera
  2. in till Malmö och demonstrera lyssna på Stefan Löfven och snacka med gamla vänner o sen middag hos mina föräldrar.
    det är min dag det.

    SvaraRadera
  3. Här blev det faktiskt sovmorgon till kl 8!
    Planerna denna soliga dag går ju helt i orange:
    Först manifestation mot läktarvåld med klacken Södra Kurvan i Tivoliparken (där får vi väl se om Håkan Ljugholt får en syl i vädret för alla orange supportrar)
    Och sen matchernas match i Arenan!
    Myran laddar redan upp med handboll på TV =)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Döpa barn och plantera lite.
    Kram från Eva som borde jaga dammråttor som inte är döda utan förökar sig i stället men solen skiner.

    SvaraRadera
  5. Planen är samma här, fast städa utomhus då. Ska börja rensa i rabatterna, men också försöka inta ryggläge i solstoen en stund mellan varven. Klemisar och sköt om dig

    SvaraRadera
  6. Jag hade också tänkt städa men vete fasen om det blir något av. Sortera en stor pappershög känns mer lagom :) Kanske lulla runt lite i solen?
    Kram

    SvaraRadera
  7. En bonusdag att göra vad man vill tror jag.
    kramar!

    SvaraRadera