Powered By Blogger

lördag 18 maj 2013

Dagens - som tampas med den tvära övergången

Det är inte helt enkelt att kastas från vinter till sommar upptäckte jag idag. Från gömd under klädlager till avslöjande blottad. Det kaosade till hela min morgon till och med... För jag fick för mig att plocka fram en kjol att kränga på mig. Och ett par sandaler. Som visst råkade vara ganska välgångna och därmed fula och inga andra fanns att finna. Insåg samtidigt att mina fötter matchade, i skabbighet. Hmmm... inte så mycket att göra åt, så det fick vara så. Men däremot kastade jag mig in i en snabbslarvrakning av benen när jag plötsligt insåg hur mycket lurv som samlats på dem.
På med kjol, sandaler. Men det krävs ju något upptill också. Fast vad? Inte helt lätt att få fram något sommarrelatetat i min oordning. En blus utan knapp, en med stor fläck... Tiden rusar, stress, stress... Så här blev det till sist:


Får duga för nu är jag på väg mot Staffanstorp med kamrat Sanna. I bil. Mot träff. Rapport kommer, såklart... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Det blev supersnyggt! Ha nu en härlig dag tillsammans! Jag hade önskat jag kunde vara med er, men familjekalaset fick gå före...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ser härligt somrigt ut...ha en fin dag.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Hahaha känner igen mig :D Snygg är du i alla fal!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Stod igår i hallen och insåg att där var Blundstone bootsen, uggsen och hunterstövlarna att välja på måste åtgärdas... Paketet är nyss inlämnat och på väg mot skånelandet! Ha det så trevligt! Kramar

    SvaraRadera
  5. Tack Tack!
    Och nästa gång Helena, för det ska absolut bli fler träffar :o)
    Kram på er allihop!

    SvaraRadera
  6. Du är bara såååå snygg i den stassen!! Vill ha allt du har på dig snygging :-) Den kjolen ska jag jaga rätt på :-)
    KRAM!!

    SvaraRadera