Powered By Blogger

fredag 10 maj 2013

Ett avslöjande & en mycket sämre kopia

Nu avslöjar jag mig, att jag läser bloggar under praktiktid... Opps... Men såg en cool bild tagen just där jag står i detta nu, avfyrad av min chef i morse, utlagd i hennes blogg och blev inspirerad att försöka ta en likadan, fast på mig då:


Hmmm... originalet är lätt mycket bättre, snyggare människa där inte minst, men men... här står jag i alla fall, hyfsad tillströmning trots klämdag. Men lugnt ändå. Ifall ni undrar, liksom... Peace out för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Tycker att du ser lika cool ut, hörru!

    SvaraRadera
  2. Tycker du ser hur snygg och cool ut som helst!
    Love You!

    SvaraRadera
  3. Läste någonstans ca 65% (eller mer..) går ut på nätet för kolla status på Facebook, bloggar mm mm. Du vet, när jag gick i skolan fanns ett hjälpmedel, räknestickan! Ha, ha..tiderna förändras o vi med den! Så är det bara, du är på "spåret"..
    Bilden är visst snygg på dig!!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Under arbetstid/skola skulle det ju stå förstås..
    Kram, Annelie

    SvaraRadera
  5. Jag läser också bloggar på arbetstid;) Och nog fanken är du lika cool! Kram

    SvaraRadera
  6. Håller med tidigare inlägg... hur snygg och cool som helst. Å lilla loggan på din top kom med också. Snyyyggt! =)

    SvaraRadera