Powered By Blogger

söndag 12 maj 2013

Dagens – med en som är till salu


Blus med brodyr – Odd Molly Further blouse, white, bikerjacka – HM, jeans – Please, sjal – Odd Molly Fay scarf, silky white, pjux – by Koah. 

Blusen. Jag tokletade efter den i månader, en hel massa månader. Fann den så äntligen någon gång i höstas, men kände instinktivt att vi inte var gjorda för varandra. Så den blev förvisad till garderoben, i hopp om att det skulle uppstå någonslags kärlek, eller åtminstone något i krokarna av förälskelse när den plockades fram nästa gång. Som var idag. 
Och nej, det funkar inte mellan oss, nu heller. Inte alls! Trots att jag tycker den är galet fin… så därför har jag bestämt att den får flytta. Är det någon som är intresserad av den så hojta. Den är i storlek 1, och normal i storlek tycker jag. Nu ska jag fortsätta med härliga projektet skrubba duschrum… :o) See you! Kram!

4 kommentarer:

  1. Fel storlek )-: Jag letar efter den men behöver en 3:a )-: Dina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller tummarna att du hittar den i rätt size. Kram!

      Radera
  2. Jag tokletade en klänning från ChillNorway....hittade den.....jaha.....aldrig använd....såldes nyss!!!
    Hoppas du hittar en köpare.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det lite snopet, man letar och jagar och sen visar det sig vara fel. Tur man kan sälja igen... :o) Kram!

      Radera