Powered By Blogger

onsdag 22 maj 2013

Joråsåatt, det går ju rätt så bra med allt idag


Promenixen gick i massivt ösregn, i motvind, vilket gav en spännande look av genomdränkt rugguggla. Appen gick igång idag men det var en jäkla kort sträcka jag kom på den tiden... Hmm... någon som har runkeeperappen och fattar hur man får upp mer än bara tiden?...
Fast sedan försökte jag pigga upp mig med undervisning i regi av ärkehaggan. Bokningsprogram. Ganska bra att det trillar in i undervisningen efter ett halvårs förvaring här. Ännu bättre att jag nu vet att man kan flytta på olika fönster och hur tangentbordet fungerar. Raketforskning innan programmet nu kraschade. Totalkraschade... Joråsåatt, det går ju rätt så bra med allt idag... Peace out!

- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

  1. Har du "Input Type" inställd på GPS?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för tips! men hur mycket jag letar hittar jag inget "Input Type" :o( Får kolla med någon irlsom har den och kan visa mig, dumt... Kram!

      Radera
    2. Tryck på "start" längst ner där det står "me" "Activities" "start" "friends" "settings" så hittar du "Input type" längst upp.
      Sen borde telefonen automatiskt säga till att Runkeeper vill ha tillgång till platsinställningar.

      KRAM

      Radera
    3. Har testat allt och kommit på att det är nåt som inte riktigt vill sig mellan min telefon och gps, så det får bli ett besök på Telia... men Tusen Tack för din hjälp!!! Kram!

      Radera
  2. Haha! Ärkehagga låter ju mysigt. Samma som tyckte du skulle ragga tag på en miljonär?
    Har noll koll på den appen men ska nog skaffa. Med tanke på hur jäkla mycket jag går.....Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket mysigt ;o) och japp, det är samma skata... :o)
      Hoppas du får bättre rätt på om du skaffar den men bra idé alltid kul att se hur mycket man går och får mig triggar gärna appar att man anstränger sig lite mer bara för siffrorna (så var de i alla fall med ShapUp under min bantarera...) Kram!

      Radera
  3. Oj så blöt du blev. Appen måste ha tillgång till platsinställningar. Var man nu hittar det.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... jag det såg ut som jag duschat med kläderna på, till och med jeansen var dyblöta, mindre smart ;o) Tack för tips, har försökt hitta platsinställningar men tanten här är för trög helt enkelt... ;o) Kram!

      Radera
  4. Ja dör av garv, tänk vilken tur att du inte har ärkehaggans jobb i all fall:-0

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast det kan vara så att jag hade gjort ärkehaggans jobb liiite bättre... kan vara... ;o) Kram!

      Radera