Powered By Blogger

måndag 27 maj 2013

Dagens – för att påminna mig hur bedrövligt tråkig jag är

Explosionsrisköverfulla garderober (som jag fortfarande inte har orkat börja bena upp i…) och ändå knallar jag runt i samma stassar i tid och otid. Hur bedrövligt tråkig får man lov att bli egentligen?... Så för att påminna mig själv om att börja koppla på lite fantasi och variation i mina klädval kommer här ännu en av dessa eviga, och som sagt inte minst überlikriktade, dagens outfits till samlingen. 


För övrigt fortsätter livet att hårdjävlas… Nu även med riktigt dålig hund på sjukhus. Så för att försöka skingra tankarna, eller förtränga kan man väl också kalla det, ska jag knata ut på långpromenix med andra vovven nu... Peace out!

14 kommentarer:

  1. å hoppas hunden fixar det. kram <3

    SvaraRadera
  2. Du är INTE tråkig! Håller tummarna stenhårt för vovven!
    Susanne

    SvaraRadera
  3. You and me both som man säger för jag gör likadant.
    Med skillnaden att jag oftast inte kommer längre än mysbrallor, just nu...

    Lite voffselisa hoppas de hittar felet och det är ju skönt att bo i samma stad som sydsveriges bästa veterinärer.

    SvaraRadera
  4. Tillhör samma grupp, undrar många gånger varför jag gör så..
    Håller tummar, tår o en massa tassar det inte är något allvarligt!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för vovven.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna för hunden!
    Tack för tipset ang det stickade linnet på Gina Tricot - det blev ett vitt o ett svart :)
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Hoppas att vovvsingen blir bra och det snabbt. Jobbigt när dom små inte mår bra:(
    Och det där med dagens, jag ser så jävlig ut för det mesta så jag ids inte ens fota eländet.....
    Stor kram

    SvaraRadera
  8. Så tråkigt! Hoppas på det bästa för er lilla hund!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Hoppas voffsingen mår bättre och allt går bra, fy det är jobbigt när fyrfotingarna blir sjuka:( och jag tycker inte du e det minsta tråkig nånstans:) kram

    SvaraRadera
  10. Hoppas det går bra med hunden, jag håller tummarna. Btw, så är du inte tråkig..
    Kram

    SvaraRadera
  11. Tusen Massa Tack för er omtanke om Freja hund!!! De tror att det är något med hennes nacke. Jon har fått antiinflammatorisk medicin, värkmedicin och lite annat och ska på magnetröntgen om en vecka. Så orkar ni får ni gärna hålla tummarna till dess... ;o) KRAM!

    SvaraRadera
  12. Åååå fina Freja :( Håller tummarna att allt går bra!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Det hålles tummar och tassar här.
    Såklart!

    SvaraRadera