Powered By Blogger

söndag 26 maj 2013

Behov av klisterborste blev gerillaprovning

Jag skulle egentligen bara köpa en sådan där rulle med klister som man eliminerar ludd med från kläder. På Gina Tricot. Men så fick jag korn på ett stickat linne, som jag tyckte stod sig väldans bra i konkurrens med Odd Mollys betydligt kostsammare. Så jag kände att jag var tvungen att prova det (som är det som kommer här överst) och på vägen till provhytten hade jag visst råkat få med mig ett par plagg till i farten. Så därav denna lilla gerillaprovnig från igår:


Julie crochet tank, black 249:- Storlek S


Elise knitted tank, diva pink 149:- Storlek XS

'

Fransie knitted tank, cream 299:- Storlek XS-S


Josephine shirt, pink 299:- Storlek 36


Lotta hood, bright coral 299:- Storlek XS

Som vanligt är det fritt fram för frågor om plaggen ifall ni har sådana. Peace out!

14 kommentarer:

  1. Alla är fina på dig! Jag undrar om det översta är skuret som ett V nertill både fram och bak?
    Ha en bra söndag!
    Hannah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är den, skuren som ett V både fram och bak. Kram!

      Radera
  2. WOW, Josanne! Den første tank er fantastisk! Den ligner fuldstændig den der kommer fra Odd Molly's FW13 kollektion - bare meget meget biligere ;))
    Den lyse Fransie er også super flot til dig!

    Jeg tror jeg må klikke hjem! :) Hvordan er de i størrelsen?

    Kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är mycket fin. Känns riktigt bra i kvaliteten också. Jag tycker att den är ganska normal i storlek. Finns inte i XS så jag säger S till dig :o) Kram!

      Radera
    2. Thumbs up! Bestiller fluks :)
      Kram

      Radera
    3. Hoppas du blir nöjd, jag tycker det är superfint :o) Kram!

      Radera
  3. Jamen nu är det väl himla synd att inte den butiken har öppnat i denne byn än.
    Det svarta hade absolut velat bo här. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns ju någon som kan bulvana... :o) Bara hojta i så fall så knallar jag dit imorgon fm, fanns inte alls många kvar men förhoppningsvis en till dig i så fall :o) Kram!

      Radera
  4. Dom två översta gillade jag mycket! Den rosaflammiga ärmlösa skjortan var Moa spekulant på när vi var i Stockholm förut. Riktigt fin den med:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var riktigt cool den skjortan, hade passat kanon på Moa, själv föredrar jag samma som dig. Kram!

      Radera
  5. Det översta linnet var riktigt fint, får nog ta mig en sväng om den butiken i veckan. Tack för tipset! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så lite så :o) Den finns i vitt och en riktigt snygg blå färg också. Ångrar lite nu att jag inte shoppade den så jag kanske också får knalla dit, igen, i veckan :o) Kram!

      Radera
  6. Mm... det svarta virkade RIKTIGT snyggt!!! Så även det rosa!!! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det svarta blir jag mer och mer sugen på för varje gång jag ser bilden här... Farligt att prova kläder... :o) Kram!

      Radera