Powered By Blogger

måndag 13 maj 2013

Fortsätta eller anse det som ett begagnat begrepp?

Det funkade inte att stå upprätt idag, magontet totalbesegrade mig. Så jag fick slokörat krypa från praktikplatsen och hem till boningen. Och bädden. Redan i förmiddags. Och trots att the show must go on, som i att hundarna trots min misär måste gå ut, så lyckades jag totalglömma att knäppa någon bild på outfiten som fick tjänstgöra då. Katastrof, eller hur?... ;o) Nej knappast… 
Vilket ändå får mig att fundera över om ni tycker att jag ska fortsätta med mina eviga stassbilder, eller anse det som ett begagnat begrepp som därför bör skrotas?... Vilket får mig att tänka ännu lite mer... på vad ni vill ha här… Just nu har jag en riktig bloggsvacka känner jag, där inte nåt enda vettigt, intressant, kul alls lyckas få fäste här… Så er input hade varit meganajs… För övrigt så har jag bara ett ord att tillägga just nu och det gör jag med hjälp av Freja hund: Gonatt!

9 kommentarer:

  1. Det verkar vara bloggsvackor lite överallt just nu. Tycker gott att du ska fortsätta med dina dagens! Så nån av oss håller stilen! Hoppas det magonda ger med sig.....
    God natt och kram!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Jag lyckades inte få iväg ditt paket innan idag men imorgon kommer det. Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag tycker ju om dina dagens och dina djur och din rubriksättningskonst så fortsätt på du.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Stackars dig! Hoppas du piggnar till fort och att det magonda försvinner!
    Jag vill absolut att du ska fortsätta med dina dagensbilder. Du kombinerar alltid plagg på ett snyggt sätt och det är kul med inspiration. Kram

    SvaraRadera
  5. Trist med magen! Hoppas det onda försvinner snabbare än blixten. Anser du tillhör få som har något att tillföra oss läsare. Visserligen har jag som läsare tröttnat gå o kolla som förut men när jag går in, börjar jag alltid hos dig!! Tycker gott du kan fortsätta på samma sätt, om du inte själv vill göra något annat. Gillar det du gör helt enkelt!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  6. Jag skulle gärna se lite mer av den där vassa journalisten som jag vet att du är.
    Ifrågasätt, skriv om det du anser är fel/bra/ behöver uppmärksammas. För jag tänker som så att plötsligt så hittar någon din blogg och erbjuder dig ett jobb ;)
    Men varva med provningar och stassar.

    SvaraRadera
  7. Välkommen till den bloggsvackande klubben. Känner precis likadant. Ställde faktiskt samma fråga igår hos mig :) Känns som det enda man orkar med för tillfället är att fota dessa eviga stass-bilder men ibland är det ju så. Tycker du ska fortsätta med stassarna. Massa inspiration ju :)

    Krya på magen

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Håller faktiskt med Helen, fram med den vassa journalisten.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tusen Tack söta ni för input! Fast den där "vassa journalisten" har nog tagit en längre semester, på obestämt tid. Fast vi får se om hon hittar hit...:o) KRAM!

    SvaraRadera