Powered By Blogger

torsdag 9 maj 2013

Kastar ut en fråga under kategorin I-landsproblem

Jag knallar ofta runt i mina vita pjux nu för tiden. Och superljusa jeans till dem. Mitt emellan glipar ett par svarta strumpor. Inte helt snyggt, om jag får säga det själv, men svart är den enda strumpfärg jag äger. Så nu tänkte jag ändra på det. Försöka ändra, för det verkar stört omöjligt att hitta vita. För nu pratar jag inga finvita, som typ dessa...


... utan vanliga fulvita i någonslags pack. Pack är bra för pack innebär flera och pack betyder hyfsad prislapp. Jag pratar inte heller tubsockor, så ni vet när jag nu kastar ut frågan; om någon vet var vanliga vita sockor i pack finns att få tag på? Gärna i någonslags irlbutik eftersom det känns lite fjolligt (som i onödigt att behöva pröjsa porto) att webklicka strumpor. Tacksam för all slags hjälp i detta megaviktiga I-landsdilemma... Kram för nu! Och take care därute!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Testa Lindex eller HM. De brukar ha paket med sockor. Hittade dessa på nätet. De finns säkert i butik också.

    Lycka till!

    http://www.lindex.com/se/underklaeder/sockor-tights/sockor/6945985/4-pack-footies/?styleId=44542225

    http://www.lindex.com/se/underklaeder/sockor-tights/sockor/6945985/4-pack-footies/?styleId=44542225

    SvaraRadera
  2. Hej snygging,
    Inte behöver du vita strumpor. Själv använder jag hudfärgade sockor eller knästrumpor under våren/sommare när jag inte går barfota. Finns massa fina på Åhlens och Twilfit.
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Lindex och Kappahl!
    Kram V

    SvaraRadera
  4. Typ Lindex/HM/Kappahl brukar ha pack...men man kanske får nån annan färg också, typ vit/grå/svart eller nåt. Jag brukar dessutom gå handla strumpor på barnavdelningen ibland, för de har pack på typ storlek 36-38 och har man inte större fot än så så funkar det jätte bra, och är dessutom billigare än på vuxen avdelningen ;P /Johanna

    SvaraRadera
  5. Håller med shopaholic, du behöver inte vita strumpor. Fins många fina hudfärgade du kan ta på istället./K

    SvaraRadera
  6. Ja hudfärgade kan ju funka också, det har jag inte ens tänkt på så tur jag har er :o) Sådana där footies, de kortkorta, går dock bort eftersom jag inte riktigt fixar dem.
    Barnavdelningen var ett grymt bra tips, tack för det J, billigare är ju aldrig fel. Får bli lite span på stan imorgon om jag hinner. Tack som tusan till er allihop!

    SvaraRadera