Powered By Blogger

söndag 17 mars 2013

15 Odd Molly-plagg till salu


1. Good ss dress, white storlek 2. Den med supersnygga spetsryggen. Sparsamt använd. SÅLD/ E

2. Skip-a-beat dress, rouge storlek 2, något stor i storlek. Använd en ynka gång. SÅLD/ L 

3. Sidentunika som jag inte har namnet på. Sparsamt använd. Pris 550:- 

4. Sidentunika från sommaren 2011. Storlek 2, något stor i storlek. Lite mer urringad bak än framtill. SÅLD/ B

5. Sidentunika av äldre modell. Storlek 2. OBS den har dragit sig lite i tyget under ärmarna och har små minimala hål där, därav priset. SÅLD/ B

6. Livingloving dress, lite blue storlek 2. Otroligt detaljrik underklänning i bomull med spets på ovandelen. SÅLD/ L

7. Livingloving dress, rouge storlek 2. Otroligt detaljrik underklänning i bomull med spets på ovandelen. SÅLD/ M

8. Art silk tunic, vintage chalk storlek 2. Pris 475:- 

9. Art silk tunic, dark grey storlek 2. SÅLD

10. Light cotton embroided, pink storlek 2. SÅLD

11. 9th Sweater, rose storlek 2. OBS min är den äldre varianten men ser ut som på bilden här. SÅLD/ L

12. Pointers short cardigan, black storlek 1. Säljer den för att den tyvärr aldrig blir använd. SÅLD/ C 

13. Egotrip short wrap cardigan, multi storlek 1. Även denna har bara blivit hängande. Använd max 2 gånger. Pris 850:- 

14. Shanghai varsity, apricot storlek 2. Superfin jacka i lite tjockare sidentyg. Många snygga  broderier såväl fram som baktill. SÅLD/ M

15. Shanghai varsity, blue storlek 2. Superfin jacka i lite tjockare sidentyg. Många snygga  broderier såväl fram som baktill. SÅLD/ M

Om ni är intresserade av något plagg, vill veta mer eller kanske se fler bilder så skriv en kommentar eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Vanligt porto med Posten INGÅR i priserna. Kram för nu!

19 kommentarer:

  1. Yes! Nej du är bäst. :-) vi båda!
    Massa kram och lycka till med försäljningen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... båda låter bra :o) Och detsamma, lycka till med din försäljning också. Kram!

      Radera
  2. Skip-a-beat vill jag köpa! Om ingen annan är före dvs? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Komiskt att just den är så populär... du är nr 3 på listan... :o) Kram!

      Radera
  3. Hei
    Er nr 5 fremdeles til salgs ?
    Er hullene og dragningen veldig synlig når den er på ?
    Mvh
    Barbro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är kvar. Eftersom det är i armhålan så syns det inte när man har den på men det syns om man tittar efter. Hålen är väldigt små och har inte blivit större så länge jag haft den. Hojta om du vill ha den i alla fall... Kram!

      Radera
    2. Ja jeg vil gjerne ha den.
      Fint om du sender dine bank opplysninger så kan jeg overføre beløpet til deg i morgen.
      barbro@batex.no

      Radera
    3. Då mailar jag dig alldeles strax. Kram!

      Radera
  4. Jag (min dotter) är intresserad av Good dress! Finns den kvar?

    Ha en bra dag!

    Mvh Åsagåsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo den finns kvar och är din/hennes om ni vill. Maila mig i så fall på oddjosanne@gmail.com så byter vi lite uppgifter där :o) Kram!

      Radera
    2. Hon vill gärna den! Jag mailar senare ikväll!

      Mvh
      Åsagåsa

      Radera
  5. Ja där får jag ju skylla mig själv att jag inte fått tummarna loss på typ ett år. =)
    Hoppas du får massa plats i garderoben för nya kompisar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var galet drag efter den hux flux... Nya, nja... hoppas äntligen få plats med de som redan finns och som bott lite i hoptryckt misär... ;o) Kram!

      Radera
  6. Hej Josanne! Ställer mig gärna i kö på den röda skip-a-beaten om reservationen skulle upphöra... :) Mvh Janina i Gbg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är såld nu. Sorry. Kram!

      Radera
    2. Den rosa koftan hade jag velat ha :) Jeanette

      Radera
  7. Hej!

    Jag mailade dig igår att jag ville köpa Hoopk Up dress, tunika nr 4 i din lista. Hör gärna av dig.
    Hälsningar Birgitta Z

    SvaraRadera
  8. Hei, jeg vil kjøpe odd molly jakker på bilde 14 og 15.Har også sendt deg mail til din mailadr.Maile meg tilbake : msolsem@online.no
    Hilsen merethe

    SvaraRadera
  9. Hei.
    Vil gjerne kjøpe blå jakke, muligens den rosa også.
    Bruker str 38. Vil desse passe el er dei store i str?
    Har handlet med deg før.
    Mvh evabjorhovde@gmail.com

    SvaraRadera