Powered By Blogger

lördag 16 mars 2013

Instagramrapport, klädprovning & såklart en dagens...

... = en hel hop av bilder som ligger fint och prydligt i datorn, och bara väntar på att få flashas till allmän beskådan. Men Internet säger:


Tvärstopp, totalnit. Trots timmar av kreativa idéer på lösningar... Frustration, ilska, hopplöshet. Nytt försök nu när jag råkar vakna mitt i natten. Samma visa igen. Shit vad bloggberoende jag tydligen är... Peace out!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Jag undrade om det hade hänt något när du inte skrev alls igår. Tur ändå att det inte var något värre.
    Mvh Catherina

    SvaraRadera
  2. Åh vad surt! Hoppas du får fart på eländet. Kram!

    SvaraRadera
  3. Dumma knäppa internet säger jag. :)
    kramkram

    SvaraRadera
  4. Tackar för "medlidande" :o) Kram!

    SvaraRadera