Powered By Blogger

måndag 11 mars 2013

Dagens – som tog ostrukturen med sig hem


Kofta – Odd Molly Hookbait hood cardigan, lite grey mel, linne – Odd Molly Rib jersey tank, almost black, jeans – Please studs, nero, halsband – Rock by Sweden & Uno de 50, handledsvärmare – Odd Molly Aguarana sleeve warmer, dark grey, pjux – Jeffrey Campbell Brit 2. 

Ostrukturen från dagens skolsittning hängde med hem. Har en gigantlista med måstegöra, villgöra, kanskegöra men får inte ett enda jota gjort. Kanske bara att inse att det är en sådan dag, en oordnad drönardag… Eller ännu en för de har en tendens att dimpa in i mitt liv lite titt som tätt tycker jag… 
Och eftersom jag redan efterlyst struktur utan framgång så lär det väl förbli oredig tant av mig… Fast nu ska jag nog diska tror jag, få en liten avbockning på långlistan. Bättre än ingen i alla fall… Tjing för nu! Och take care därute!

2 kommentarer:

  1. Vissa dagar bara är såna. man får inte ett skit gjort. Och andra dagar är otroligt produktiva. Förhoppningsvis finns det en hyfsad balans.

    kram

    SvaraRadera
  2. Och jag är inne i ett otroligt produktivt stim i stället. Går väl över vad det lider.....Kram!

    SvaraRadera