Powered By Blogger

onsdag 6 mars 2013

5 Mollysar på samma tema till salu

Jag behöver verkligen rensa Mollyroben. Verkligen! Vilket jag har sagt hur länge som helst. Men aldrig lyckas bli färdig till… Idioti! Främst eftersom jag har en hel massa som är för stort och som jag därför inte kan använda även om jag skulle vilja… Så, innan jag hinner bli tokförbannad på mig själv över slöheten jag besitter så kastar jag in fem plagg på samma tema till salu nu på stört. Och de är:

A-one silk camisole long print, military

A-one silk camisole long print, rouge SÅLD

A-one silk camisole long print, winter white SÅLD

A-one silk printed long camisole, vintage turquoise SÅLD

Wunder underdress, mid pink SÅLD

Allihop i storlek 2. Samtliga ytterst sparsamt använda, typ runt en ynka gång. Pris per styck 375:- inklusive porto. 325:- styck om någon vill slå till på mer än en. Vid intresse skriv en kommentar eller maila mig på oddjosanne@gmail.com

Jag har en hel hop chrysalisasr och rock-a-fellows underklänningar också, de flesta storlek 3, men de måste jag gå igenom så de är okej innan de hamnar här. Men skulle ni vara intresserad av någon speciell så bara hojta så kollar jag om jag har/ den är i säljbart skick. Det var alles för idag. Hej och god natt!

3 kommentarer:

  1. Men åhh nu blir jag sugen menbordeinet. :p Kramis

    SvaraRadera
  2. Din fresterska där.... visst hade du ett bildgalleri med dina mollysar förut på bloggen, hittar det inte längre, har du tagit bort det? Tänkte på det där du skrev om chrysalisarna och rafarna.... Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej söta! jag försökte maila dig nu men fick tillbaka att mailadressen inte finns?? skumt!
    Kram!

    SvaraRadera